سوژه بی پایان افزایش قیمت ها در ایران+ عکس

© Sputnik / Somayeh Pasandideسوژه بی پایان افزایش قیمت ها در ایران+ عکس
سوژه بی پایان افزایش قیمت ها در ایران+ عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسیاری از مردم در “ایران” در حالی که توانایی تهیه اقلام مورد نیاز خود برای سال جدید ندارد و دخل و خرجشان با مشکل روبرو شده است به استقبال سال نو می روند

به گزارش اسپوتنیک، با افزایش لحظه ای قیمت مواد غذایی در "ایران" به دنبال گرانی های اخیر با دلایل مختلف و القای ناامیدی از سوی برخی از افراد سودجویان شرایط معیشتی برای عموم مردم، بسیار سخت تر از گذشته شده است.

و با توجه به اینکه افزایش قیمت کالاها و اقلام اساسی و مورد نیاز خانوارها در طول یک سال گذشته بسیار مشهود است، در آستانه سال جدید نیز عدم همخوانی دخل و خرج مردم و توانایی در تهیه ماحیتاج شب عید زندگی را بر آنان دشوارتر ساخته است.
در تصویر زیر تفاوت قیمت اقلامی که در شب عید با تقاضای بالایی روبرو خواهند بود را در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ مشاهده می کنید.

کاربرانی معتقدند باید کمپین های نه به خرید آجیل و شیرینی را راه انداخت و از خرید آنها خودداری کرد؛ اما در مقابل این کاربران، تعداد زیادی از کاربران عقیده دارند در صورتی که مردم توانایی خرید این اجناس را داشته باشند می توانند در این کارزار شرکت کنند اما مسئله این است که بسیاری از مردم حتی توانایی خرید آجیل و شیرینی شب عید خود را ندارند و این شرایط بسیار ناراحت کننده و نگران کننده است.

ضمن اینکه میزان فروش قنادی و آجیل نسبت به سال گذشته با کاهش ۴۰ و ۷۰ درصدی روبرو بوده است.
اما به دنبال این گرانی ها جمع کثیری از کاربران برای ترویج پذیرایی ساده در ایام نوروز مطالبی را در این راستا در فضای مجازی به اشتراک می گذارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала