افشاگری جنجالی از مسابقه برنده باش توسط تماشاگران+ ویدئو،عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / افشاگری جنجالی از مسابقه برنده باش توسط تماشاگران+ ویدئو،عکس
افشاگری جنجالی از مسابقه برنده باش توسط تماشاگران+ ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همراهان شرکت کننده مسابقه برنده باش به عنوان مهمان و تماشاگر در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس حقایق، اتفاقات پشت پرده و دلیل اصلی باخت دوستشان و ضایع شدن حق او را رسانه ای کردند

به گزارش اسپوتنیک، چهار دانشجو از "دانشگاه صنعتی شریف تهران" در مسابقه برنده باش دوستشان را همراهی می کنند تا برنده مسابقه "برنده باش" شوند اما در طول مسابقه سوالی با گزینه های غلط پرسیده می شود که دلیل باخت او می شود. سوال مطرح شده این بود که دروازبان اجازه ندارد توپ را بیشتر از چند ثانیه در اختیار داشته باشد؟! پاسخ صحیح ۶ ثانیه بوده است که در بین گزینه ها آورده نشده و در حین پخش گزینه صحیح جایگزین یکی از گزینه ها می شود.

آنها عنوان می کنند این شرکت کننده حق دفاع از خود و رسانه ای کردن این موضوع را نداشته چرا که پیش از مسابقه از او تعهد گرفته شده بود که در رابطه با اتفاقات درون برنامه، خرید سوالات مسابقه و تفاوت گزینه های مسابقه چیزی بازگو نکند.
این تماشاگران که برای همراهی دوست خود سخت تلاش کرده بودند در اعتراض به عدم نظارت صحیح بر این مسابقه و محتوی آن، در مصاحبه با خبرگزاری فارس از اتفاقاتی که از چشم بینندگان پنهان ماند صحبت می کنند و دلیل اصلی باخت دوست خود را نبودن جواب صحیح در بین گزینه ها عنوان کردند.

برخی از کاربران این موضوع را یک اتفاق ساده عنوان می کنند که در مسابقات معمول است. تعدادی نیز عقیده دارند می بایست در سوال مشخص شود دروازه‌ بان فوتبال مدنظر است یا فوتسال.
کاربران بسیاری نیز عنوان می کنند که مدتی است محتوی برنامه های صدا و سیمای "ایران" رضایت بخش نیست و تمایل کمتری به دنبال کردن برنامه های تلویزیونی دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала