تعلیق کنسرت های یکی از خوانندگان پاپ ایران به علت پخش تصاویر زن برهنه حین اجرا+ ویدئو،عکس

© Photo / Daria Zhigalinaتعلیق کنسرت های یکی از خوانندگان پاپ ایران به علت پخش تصاویر زن برهنه حین اجرا+ ویدئو،عکس
تعلیق کنسرت های یکی از خوانندگان پاپ ایران به علت پخش تصاویر زن برهنه حین اجرا+ ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کنسرت های “حمید حامی” خواننده پاپ ایرانی در “شیراز” به علت پخش شدن تصاویر یک زن برهنه در صفحه نمایش به حالت تعویق در آمده است

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر تصاویری در فضای مجازی مربوط به اجرای کنسرت "حمید حامی" در "تالار حافظ" شیراز منتشر می شود که در حین اجرا برای لحظاتی تصویر یک زن برهنه بر روی صفحه نمایش پخش می شود و باعث می شود کنسرت های پیش روی او در "شیراز" تا اطلاع ثانوی لغو شوند.

برخی خبرگزاری ها از ممنوعیت کاری "حمید حامی" اخباری را منتشر کرده اند. اما این خواننده جوان، ضمن ابراز تاسف از این اتفاق و رد کردن ممنوعیت کاری اش، تاکید می کند که هنوز دستوری مبنی بر ممنوع الفعالیتی او صادر نشده است.

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ ارشاد با رد شایعات اخیر مبنی بر صدور حکم ممنوع الفعالیتی "حمید حامی" در برخی رسانه گفت: «تاکنون هیچ گونه حکمی مبنی بر ممنوعیت کاری این خواننده صادر نکرده ایم و هر گونه خبری مبنی بر صدور حکم ممنوع الفعالیتی این خواننده، شایعه و کذب است. علاوه بر این حکم نهایی این پرونده را دفتر موسیقی استان "فارس" صادر خواهد کرد که این گروه را برای کنسرت و اجرا معرفی کرده است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала