چالش جدید مهران مدیری برای جوانان ایرانی+ ویدئو

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر چالش جدید مهران مدیری برای جوانان ایرانی+ ویدئو
چالش جدید مهران مدیری برای جوانان ایرانی+ ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
“مهران مدیری” بخشی از صحبت هایش را در یک گفت گو به دعوت جوانان برای دوری کردن از فضای مجازی اختصاص داد که با واکنش کاربران همراه شد

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از صحبت های "مهران مدیری"، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون "ایران" که از محبوبیت بسیاری در بین مردم برخوردار است منتشر شده که در آن به جوانان توصیه می کند برای مدت کوتاهی به طور مطلق از فضای مجازی استفاده نکنند و به کتاب خواندن و تماشای فیلم بپردازند، اما کاربران زیادی نسبت به این صحبت ها واکنش نشان دادند.

کاربران بسیاری فضای مجازی را تنها راه ارتباطی با مردم سرزمین خود می دانند و بودن در فضای مجازی را دلیلی برای مطلع شدن از اتفاقات و خبرهای مهم در کشور و جهان عنوان می کنند که با توجه به شرایط کاربران زمان خاصی را برای استفاده از آن اختصاص می دهند، کمی متفاوت است.

آنها ضمن اینکه عقیده دارند با توجه به اینکه تکنولوژی در حال پیشرفت است، در واقع با دوری از فضای مجازی متضرر می شوند و به کسانی که از این طریق درآمدزایی دارند اشاره کرده اند. این کاربران، کاربری درست و نوع استفاده از فضای مجازی را مهم می دانند نه استفاده نکردن از آن را.
جمعی از کاربران نیز، بیکاری جوانان ایرانی را دلیل اصلی تمایل آنها به استفاده افراطی از فضای مجازی عنوان می کنند و البته در مقابل این کاربران معترض، برخی می گویند صحبت "مهران مدیری" با کسانی بوده است که بیش از حد و افراطی از فضای مجازی استفاده می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала