متنی متفاوت از یک کارت عروسی که هیچ مهمانی دعوت نشده است +عکس

© Flickr / mariettapluesch01متنی متفاوت از یک کارت عروسی که هیچ مهمانی دعوت نشده است +عکس
متنی متفاوت از یک کارت عروسی که هیچ مهمانی دعوت نشده است +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عروس و دامادی که برای کمک به ازدواج دو جوان تصمیم می گیرند هزینه جشن ازدواجشان را به آنها بدهند تا آنها نیز بتوانند ازدواج کنند

به گزارش اسپوتنیک، متنی متفاوت از یک کارت عروسی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر می شود که بر خلاف ‌سایر کارت های دعوت جشن ازدواج، کسی دعوت نشده است و تنها خبر ازدواج آنها را به اطلاع دوستان و آشنایان خود رسانده اند. این متن به صورت زیر نوشته شده است.
«بسمه تعالی: خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد، شیرین کسی باش که فرهاد تو باشد.
دوشیزه فلانی و آقای بهمانی به عقد هم در آمده اند! بنا داشتیم جشن با شکوهی داشته باشیم و شما را دعوت کنیم ولی تصمیم گرفتیم بودجه جشن را بدهیم به یک زوج دیگر تا آنها هم ازدواج کنند. بنابراین جشنی نداریم. این کارت جهت اطلاع بود که بدانید ازدواج انجام شد.
گرچه از دیدارتان محرومیم، ولی امیدوارم این عمل خداپسندانه را بپسندید و تایید کنید…»

کاربران این کار متفاوت را بسیار نیکو و پسندیده عنوان کردند و معتقدند در کشور "ایران" که بسیاری از جوانان به دلیل مشکلات مالی توانایی برگزاری جشن را ندارند، در صورتی که این امر نیکو در بین مردم رواج پیدا کند، تعداد زیادی از آنها ازدواج خواهند کرد.
سایر کاربران نیز ضمن تایید این اتفاق جالب، عنوان کرده اند که لحن چندان مودبانه ای در متن این کارت متفاوت به کار نرفته است و آن را مورد انتقاد قرار دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала