مقایسه نیروهای نظامی هند و پاکستان در صورت تشدید درگیری

© Photo / IRNAمقایسه نیروهای نظامی هند و پاکستان در صورت تشدید درگیری
مقایسه نیروهای نظامی هند و پاکستان در صورت تشدید درگیری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هند در حال حاضر بیش از سه هزار تانک نبرد اصلي دارد، پاکستان 2500 تانک نبرد اصلي دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال " د دیپلمات"، هند دارای تعداد زیادی تانک (MBT) = (تانک اصلی میدان نبرد) است. در حالیکه پاکستان در صورت افزایش درگیری با هند از نظر وسایل نقلیه زرهی انقدر مجهز نمی باشد. 
حامیان حزب دموکرات پاکستان در کراچی، شادمان از هدف قرار گرفتن جنگنده هندی از سوی نیروی هوایی پاکستان - اسپوتنیک ایران
تشدید تنش ها بین هند و پاکستان
هندوستان
ارتش هند در حال حاضر بیش از سه هزار تانک MBT دارد که به 65 گروه نظامی تقسیم شده است. با این حال، وضعیت تکنولوژی انها کامل نیست. ارتش این کشور دارای 1900 تانک T-72M1 است که در دهه 1980 وارد این کشور شد. هزار عدد از این تانک ها با موتورهای قدرتمند تر، سیستم های کنترل آتش جدید، حفاظت دینامیکی، سیستم های آتش و تخریب، و همچنین وسایل جدید ارتباط و ناوبری طراحی شده اند. 
پاکستان
تعداد تانک های اصلی نبرد در ارتش پاکستان متنوع تر است. حدود 2 هزار و 400 تانک ام وی تی در 50 هنگ پاکستان تقسیم شده اند. تانک الزرار، (1100 واحد) در واقع نوع مدرنیته تانک های نوع 59-I چینی (که به نوبه خود بر اساس تانک T-54A شوروی ساخته شده است) می باشد. از سال 1997 تا 2002، پاکستان نیز 320 تانک T-80UD را از اوکراین خریده است. 
گفتنی است، بحران کشمیر پس از 14 فوریه شدت پیدا کرد که یک شبه نظامی انتحاری خود را در نزدیکی ستون پلیس نظامی هند منجر کرد که در نتیجه آن 45 نفر کشته شدند. گروه اسلام گرای موسوم به "جیش محمد" مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.
دیروز هواپیما های نیروی هوایی هند اردوگاه "جیش محمد" در بخش پاکستانی کشمیر را بمباران کردند که در نتیجه آن تعدادی از شبه نظامیان و همچنین وسایل نقلیه، سلاحها و مهمات متعلق به آنها منهدم شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала