جنجال خبر شهادت پدر به دختر توسط مدیر مدرسه +ویدئو،عکس

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر جنجال خبر شهادت پدر به دختر توسط مدیر مدرسه +ویدئو،عکس
جنجال خبر شهادت پدر به دختر توسط مدیر مدرسه +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران ایرانی نسبت به ضبط لحظه خصوصی یک دختربچه از شنیدن خبر به شهادت رسیدن پدرش برای مستند واکنش نشان دادند

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا مستندی از اعلام خبر شهادت پدری به دخترش در تلویزیون "ایران" پخش شده است که با واکنش های بسیاری از سوی مردم همراه شد. «مستند بابایی» در مورد "شهید علیرضا بابایی" از شهدای مدافع حرم که در ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در "فلوجه عراق" به شهادت رسیدند، می باشد.

بخشی هایی از این مستند مربوط به قبل از شهادت ایشان و بخشی از آن مربوط به دادن خبر شهادتشان توسط مدیر مدرسه به دختر این شهید می باشد که کاربران زیادی نسبت به ضبط و انتشار این لحظه واکنش نشان دادند.
کاربران معتقدند ثبت این لحظات مصداق بارز آزار و تعرض به حریم خصوصی این دختربچه است و مسلما واکنش افراد نسبت به از دست دادن یک عزیز بسیار دردناک و غیرقابل انتشار است. آنها نسبت به این که مدیر مدرسه این خبر را برای دانش آموز بازگو می کند متعجب هستند و بر این نظر هستند که این کار به عهده نزدیکان می باشد و باید دور از جمع این خبر را به او می دادند.

آنها می گویند برای ساخت چنین مستندی نیاز نیست از لحظه شنیدن خبر شهادت پدر به یک دختربچه که در حال عذاب کشیدن و تحمل درد است فیلم گرفت و چرا باید برای جلب مخاطب اشک های یک کودک معصوم را به نمایش داده شود؟! و آیا اگر این دختربچه واکنشی و رفتاری غیر از این را نشان می داد دوباره فیلم گرفته می شد؟!

کاربران ثبت این لحظات ناراحت کننده را کودک آزاری و یک شو رسانه ای می دانند و معتقدند شهداء و خانواده هایشان حرمت دارند و نباید از آنها استفاده ابزاری شود. برخی از کاربران نیز با دلایلی همچون اشتراک حس غم انگیز از دست دادن پدر برای یک کودک و درک ارزش کار شهدای مدافع حرم، این کار را توجیه می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала