بازگشت جنجالی امیر تتلو به ایران + ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / بازگشت جنجالی امیر تتلو به ایران
بازگشت جنجالی امیر تتلو به ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
“امیر تتلو” که قصد برگشتن به “ایران” را داشت، تصویر بلیط خود را در صفحه شخصی اش منتشر کرد و عنوان کرد که قصد سفر به ایران را دارد

به گزارش اسپوتنیک، "امیرحسین مقصودلو" که با نام هنری "تتلو" در بین مردم شناخته شده است و برای تکمیل آلبوم خود از "ایران" خارج شده بود، با انتشار خبر بازگشتش به "ایران" در کانال تلگرام خود سوژه بسیاری از کاربران در صفحات مجازی شد.

"تتلو" هرازگاهی به خاطر کارهای عجیبش در صدر خبرهای جنجالی قرار می گیرد. پس از جنجالی شدن تتو صورتش اکنون سفر بازگشتش به "ایران" باعث واکنش بسیاری از کاربران شده است. گفته می شود به دلیل لغو کنسرتش در گرجستان برنامه سفر به ایران را دارد.

تعداد زیادی از کاربران که او را به دلیل توهین هایی که به مردم کرده بود شخصی منفور معرفی کرده بودند از بازگشت او به "ایران" متعجب شده اند و معتقدند به دلیل این که شناسایی صورت او با وجود تتوهای بسیار، دشوار خواهد بود. آنها با انتشار تصویر پاسپورت او، عدم تطابق چهره اش با عکس پاسپورتش را به نمایش گذاشته اند.

جمع کثیری از کاربران نیز با جملات طنزآمیز و به سخره گرفتن "امیر تتلو" نظرات خود را نسبت به بازگشت دوباره او به "ایران" بیان می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала