طرح ساماندهی مشاغل سیار و دستفروشان در تهران تصویب شد +ویدئو، عکس

© Sputnik / Filip Klimaszewski /  مراجعه به بانک تصاویر طرح ساماندهی مشاغل سیار و دستفروشان در تهران تصویب شد +ویدئو، عکس
طرح ساماندهی مشاغل سیار و دستفروشان در تهران تصویب شد +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اعضای شورای شهر تهران طرح فوریت ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون را در تهران تصویب کرد

به گزارش اسپوتنیک، "حجت نظری" با پیشنهاد طرح ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون برای دستفروشان، وانت بارهای باری و ون های سیار گفت: «متاسفانه نظارتی بر فعالیت آنها نمی شود و به همین دلیل برخی از عوامل شهرداری اقدام به اخذ وجوه متفاوت از این افراد می کنند و عملا این پول به حساب شهرداری واریز نمی شود و ممکن است هر فردی بر اساس تصمیم و تشخیص خود رفتاری را داشته باشد».

و با توجه به این که قانون در مورد سد معبر واکنش نشان داده است، می گویند: «لازم است این طرح به تصویب برسد تا بتوانیم با همراهی شرکت ساماندهی مشاغل نسبت به ساماندهی دستفروشان، وانت بارها و غیره اقدام کنیم».

کاربران زیادی این اتفاق را بسیار مهم می دانند، آنها دستفروشی را جرم و ممنوع نمی دانند و معتقدند برای دستفروشان بایستی احترام قائل شد و آنها راهی جز این کار ندارند وقتی در ‘ایران" ۶۶ میلیون نفر واجد شرایط کار هستند و تنها ۲۳ میلیون نفر شاغل می باشد. آیا جمعیت ۴۳ میلیونی بیکار برای کسب درآمد و مخارجشان انتخاب شغلی جز دستفروشی می توانند داشته باشند؟!

و معتقدند این افراد به ناچار و به دلیل شرایط بد معیشتی برای دستفرشی بساط می چینند و چگونه آنها معضل بیکاری را تحمل و برخوردهای ناشایست برخی عوامل شهرداری را نیز به جان بخرند.

این کاربران بر این باورند تنها ساماندهی و نظارت بر کار دستفروشان می تواند برخی از مسائل بوجود آمده را تا حدودی برطرف کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала