پرواز گوسفندهای رومانی به مقصد ایران برای بازار گوشت +عکس

اشتراک
نیمه شب گذشته نخستین محموله وارداتی در حدود ۲۰۰۰ رأس دام زنده از رومانی به تهران وارد شد

به گزارش اسپوتنیک، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور "ایران" گفت: «در اولین ساعات بامداد چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه، نخستین محموله ۲۰۰۰ رأس دام زنده از طریق فرودگاه بین الملی امام خمینی وارد "تهران" شد و تا پایان هفته جاری به حدود ۵۰ هزار رأس خواهد رسید. همچنین واردات تا زمان تعدیل قیمت گوشت در بازار ادامه می یابد. او عنوان کرد که این گوسفندان در کوتاه ترین زمان در کشتارگاه ها ذبح خواهند شد و گوشت آنها با قیمت تنظیم بازار وارد شبکه توزیع می شود».

علاوه بر این که برخی از کاربران ایرانی با زیر سوال بردن تولید ملی و دستاوردهای انقلاب اسلامی نسبت به واردات گوسفند واکنش نشان دادند، بسیاری از آنها نیز با خشم و اعتراض به واردات گوسفند و مخالفت با آن، معتقدند کشور "ایران" نیاز به واردات گوسفند ندارد و نباید واردات ادامه پیدا کند.

آنها بر این نظرند که اگر برای صادرات گاو و گوسفند برنامه ریزی می شد و از خروج غیر قانونی دام جلوگیری می شد، و حتی خوراک دام ارزان می شد، اکنون نیاز به هیچ گونه وارادات گوسفند نبود. برخی از این کاربران واردات گوسفند را به هدف تنظیم بازار نمی پذیرند و این موضوع را دلیلی برای سکوت مردم می دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала