جنینی را به خاطر عمل از رحم مادرش خارج کردند

© Flickr / Artur Bergmanجنینی را به خاطر عمل از رحم مادرش خارج کردند
جنینی را به خاطر عمل از رحم مادرش خارج کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پزشکان در انگلستان مجبور شدند تا برای عمل، جنین را از رحم مادرش خارج کنند و بعد از عمل او را دوباره به رحم مادرش برگرداندند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از میرور، بتان سیمسون از شهر برنهام که منتظر تولد کودک خود در ماه آپریل بود برای معاینه زایمان نزد پزشک رفت و در آنجا مشخص شد که جنین دارای ناهنجاری است.

وی را برای بررسی دقیق تر، به بیمارستان اسکس در انگلستان فرستادند، در آنجا پزشکان اسپینا بیفیدا را در کودک تشخیص دادند، نوعی اختلال مادرزادی است که ناشی از بسته نشدن کامل لوله عصبی جنین است.

سیمپسون گفت: "به ما پیشنهاد کردند که در بارداری دخالت نکنیم، یا اینکه آن را پایان دهیم و یا اینکه از یک گزینه منحصر به فرد جدید استفاده کنیم و پیش از به دنیا آمدن کودک را عمل کنیم که ما موافقت کردیم."

برای این منظور، شرایط کودک و مادر باردار با انجام یک سری آزمایش ها و آزمایش ها به دقت بررسی شد. پزشکان پس از آزمایش های دقیق تصمیم گرفتند که این بیمار باردار را در ماه ششم بارداری اش مورد عمل جراحی قرار بدهند.

جراحان در هنگام عمل نوزاد را از رحم بیرون و پس از بازسازی نخاع او را دوباره به سر جایش برگرداندند. پزشکان این عملیات را موفقیت آمیز توصیف کردند.

سیمپسون پس از جراحی گفت: "متاسفانه 80 درصد از کودکان در انگلستان پس از آنکه پدر و مادرشان درباره بیماری شان می دانند، می میرند."

یادآوری می کنیم، که سیمپسون چهارمین زن بارداری است که این عمل جراحی در زمان بارداری روی وی انجام می گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала