در مرگ دختر جوان بوشهری چه کسی مقصر است؟! + عکس، ویدئو

© Photo / Instagram/Tara Faresدر مرگ دختر جوان بوشهری چه کسی مقصر است؟! + عکس، ویدئو
در مرگ دختر جوان بوشهری چه کسی مقصر است؟! + عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرگ سوزان دختر جوان بوشهری منجر به تشکیل پرونده قضایی و ورود دانشگاه علوم پزشکی به این موضوع شده است

"به گزارش اسپوتنیک، اخیرا خبری از مرگ یک دختر جوان بوشهری به نام "سوزان کریمی" زیر تیغ جراحی عمل بینی در فضای مجازی منتشر می شود. این دختر جوان به همراه خواهرش "سوده که هر دو قصد عمل داشته اند برای عمل زیبایی بینی به بیمارستان خاتم الانبیا پایگاه دریایی مراجعه کرده بودند، آنها از پیش با مراجعه به دکتر مهمان نواز برای عمل معاینه می شوند و پس از انجام کارهای لازم و تعیین وقت برای روز عمل منتظر می شوند، ابتدا سوزان عمل می شود اما او در اتاق عمل به دلایلی که هنوز مشخص نشده است فوت می کند و با مرگ او سوده عمل نمی شود. گفته می شود دکتر شقاقی جراح ایشان بوده است او از تکنسین اتاق عمل بوده که بدون داشتن مدرک فوق تخصصی و با استفاده از مجوز دکتر مهمان نواز وارد اتاق عمل می شده و دست به جراحی می زده است.


کاربران بسیاری با ابراز همدردی برای بازماندگان طلب صبر دارند، این کاربران از اتفاقات مشابه این چنینی در بوشهر صحبت می کنند که پرونده بسیاری از آنها کار به جایی نبرده است. برخی از کاربران نیز معتقدند در این روزها پزشکانی را می بینند که فقط پول می شناسد و نسبت به جان بیماران کاملا بی تفاوت هستند و حتی می توان گفت آنها به تجارت مشغول هستند نه طبابت.

تعدادی از کاربران در پاسخ به کسانی که به اقدام این دختر جوان برای عمل زیبایی معترض بودند، می گویند مسئله و مشکل نوع عمل نبوده بلکه نحوه عمل پزشک جراح و امکانات بیمارستان در این اتفاق دخیل بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала