زندگی با ارزش ترین هدیه است +عکس، ویدئو

CC0 / Pixabay / زندگی با ارزش ترین هدیه است +عکس، ویدئو
زندگی با ارزش ترین هدیه است +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصویری امیدبخش از بانویی که در زلزله مرگبار سر پل ذهاب در ایران کودکش را از دست داد در فضای مجازی دست به دست می چرخد

به گزارش اسپوتنیک، تصویری در فضای مجازی منتشر می شود که امید به زندگی را به تصویر می کشد. تصویر بانویی که در زلزله سرپل ذهاب کودکش را از دست داده بود و تصویر او از غم انگیزترین تصاویر در رسانه ها منشر شد، اکنون تولد فرزندش را جشن گرفته است.

کاربران بسیاری ضمن تبریک فراوان و آرزوی سلامتی برای ایشان و فرزندش، با به اشتراک گذاشتن این تصویر از امید به زندگی و جاری بودن آن با وجود همه سختی ها و تلخی هایش می گویند و با به اشتراک گذاشتن ویدئو زیر به دوستان خود توصیه می کنند به زندگی امید داشته باشند، نا امید نباشد که هیچ گاه شرایط سخت پایدار نبوده است و اصلی ترین نقش در تغییر شرایط سخت به عهده خود فرد می باشد.

تعدادی از کاربران از عنوان این خبر گلایه کرده اند و معتقد هستند اگر خانه های این افراد از استحکام کافی برخوردار بود اکنون فرزند این خانم و سایر از دست رفتگان زنده بودند و نفس می کشیدند، این حقیقتی است که نادیده گرفته می شوند و وقتی این اتفاق را امید به زندگی تعریف می کنید، تلخی حقیقیت را دو چندان می کند.
برخی از کاربران نیز بر این باورند که غم از دست دادن فرزند بسیار سخت است و این خاطره بد و حس غم همیشه با این مادر خواهد بود و او همیشه در ترس و استرس نسبت به فرزندانش زندگی خواهد کرد. البته کاربرانی نیز مخالف کار او هستند و معتقدند با وجود شرایط سخت و مشکلات معیشتی در ایران تولد فرزند زندگی را دشوارتر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала