سخنان جنجالی بانوی بازیگر ایرانی در جشنواره فیلم فجر + عکس، ویدئو

© Flickr / m4tikسخنان جنجالی بانوی بازیگر ایرانی در جشنواره فیلم فجر + عکس، ویدئو
سخنان جنجالی بانوی بازیگر ایرانی در جشنواره فیلم فجر + عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
"فاطمه معتمد آریا" غوغا کرد!

به گزارش اسپوتنیک، در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، "فاطمه معتمدآریابانوی بازیگر ایرانی، با سخنان بی پروای خود غوغایی در فضای حقیقی و مجازی به پا کرد. او در سخنان خود اشاره کرد که بسیاری ۴۰ سال سعی در متوقف کردن او داشتند اما اشتباه کردند.


او همچنین عنوان کرد که "من خوشحالم به عنوان یک زن می‌توانم گوشه‌ای از احساسات زنانه و مادرانه را با سینما به مردم سرزمینم نشان دهم. برای من سخت بود که بپذیرم در اینجا حضور پیدا کنم. نمی‌خواهم بگویم دلخورم، ولی می‌خواهم بگویم جای آقای بیضایی که سهم زیادی در تاریخ فرهنگ این مملکت داشت خالی است. دلم می‌سوزد وقتی آقای شفیعی کدکنی را به کلاس‌اش راه نمی‌دهند. بزرگترین خوشحالی امشب برای من این است که خانواده سینما اینجا جمع هستند و من سهم کوچکی از این جمع شدن دارم، همکارانی که فکر می‌کنم بخاطر خودگذشتگی‌ها و دوستی‌های بی دریغ شان به این مهمترین هنر مردمی این روزگار چنگ زده‌ایم.

باید بگویم باعث افتخارم است که همه تیغ‌های تیز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همه انتقادها از همه سو به سوی سینمای ایران است، چون دست یافتنی نیست و هر کسی از هر طرف پیکان تیز انتقاداتش را سمت سینما پرتاب می‌کند، ولی ما خانواده‌ای دوست داشتنی، محترم، والا و معتقد به ارزشهای انسانی هستیم. صنعت و هنر سینمای ما بزرگترین سفیر فرهنگی ما است و این دلیل حملات گسترده به سینمای ایران است." او همچنین افزود که دلخور نیست که همیشه هر جا رفته است اولین کاری که با او در این ۴۰ سال کردند این بوده است که توقف ایجاد کنند، چرا که این‌ها همه باعث رشد و جهش او گشته است. او همچنین از اینکه وسیله او سینما است و به وسیله همکارانش حمایت شده‌است، نه کسانی که بر مسندی بوده‌اند، ابراز خوشحالی کرد.

او در پایان از خانه سینما و همکاران خود که در این مجموعه هستند تشکر کرد.
بسیاری از کاربران از هنر این بانوی بازیگر استقبال کرده و او را تحسین کردند. در مقابل، بسیاری دیگر معتقدند که او در این ۴۰ سال هنرمند موفقی شده است و قبل از آن او موفقیتی نداشت. بنابراین انتقادات او به جا نبوده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала