افتتاح نمایشگاه کیک متفاوتی در تهران +عکس، ویدئو

© AP Photo / Lewis Whyldافتتاح نمایشگاه کیک متفاوتی در تهران +عکس، ویدئو
افتتاح نمایشگاه کیک متفاوتی در تهران +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسابقه تولیدکنندگان کیک با هنر تجسمی که سوژه کاربران شده است!

به گزارش اسپوتنیک، دومین دوره از مسابقات تولیدکنندگان کیک با هنرهای تجسمی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی "تهران" برگزار شده است.

 

کیک های ارائه شده در این نمایشگاه، سبب شده است تا تعجب بعضی از کاربران را به همراه داشته باشد. کیک مدافع حرم که با شکلات، پشمک و خامه تزئین شده است یکی از کیک هایی بود که واکنش بسیاری از کاربران را بهمراه داشت. این کیک که بصورت هنرمندانه طراحی و تزئین شده است کودک معصومی را به تصویر کشیده که زخمی شده و روی دست سرباز مدافع حرم شهید شده است. کیک دیگری که بسیار هنرمندانه طراحی شده است شخصی است که در لباس سنتی آذری در حال رقص آذری پخته و تزیین شده است. کیک های زیبای دیگری نیز به حالت مجسمه و طرح گل طراحی شده است که مورد توجه بسیاری از کاربران واقع شده است.


بسیاری از کاربران طراحی این کیک را هنرمندانه و زیبا توصیف کرده اند. عده ای از کاربران ایده کیک مدافع حرم را کمی نامناسب خوانده و معتقدند که این کیک را نمی توان خورد. به گفته این دسته از کاربران، مسئله کشتن کودکان در جنگ را نباید بر روی کیک عرضه کرد. همچنین آنان معتقدند که کیک را که نماد شادی است، نباید به جنگ ربط داد.
بسیاری از کاربران از تنوع و طراحی ناب کیک های عرضه شده استقبال کرده و به آن تحسین گفتند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала