برای بهبودی حال بازیگر پیشکسوت ایرانی دعا کنید +عکس

CC0 / / برای بهبودی حال بازیگر پیشکسوت ایرانی دعا کنید +عکس
برای بهبودی حال بازیگر پیشکسوت ایرانی دعا کنید +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اگر فراموشم نکردید برایم دعا کنید!

به گزارش اسپوتنیک، "داریوش اسدزاده" بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون خطاب به مردم گفته است که حالم خوب نیست، اگر فراموشم نکرده اید برای من دعا کنید.
گفته شده است که این بازیگر ایرانی مدتی در بیمارستان "ایران مهر" بستری بوده است اما در حال حاضر مرخص شده و در منزل دوست خود استراحت می کند.


او در یک مصاحبه عنوان کرده است که افتخار من همه این سال ها این بوده است که به هنر ایران خدمت می کنم و مردم مرا می بینند.
او همچنین افزود که همیشه فخر فروختم که بهترین شغل دنیا را دارم، چون با هنرم، لحظات نابی را با مردم سپری می‌کنم. اما مدتی است از این نعمت محروم شده‌ام و در بستر بیماری‌ام.
"داریوش اسدزاده" به صورت مستقیم اعلام کرده که وضعیت جسمانی خوبی ندارد و نمی‌تواند در صحنه فیلم و نمایش قرار بگیرد و این موضوع او را آزار می‌دهد. او گفته است که دوست دارد این واپسین لحظات عمرش را نیز با مردم سپری می‌کرد. او همچنین افزود که ناتوانی جسمی‌ام اجازه ادامه خدمت را نمی‌دهد و از مردم می‌خواهم اگر فراموشم نکردند برایم دعا کنند تا بتوانم به صحنه بازیگری برگردم و برایشان کماکان افتخار خدمتگزاری را داشته باشم.
بسیاری از کاربران برای سلامتی این بازیگر پیشکسوت دعا کرده و آرزوی سلامتی و بازگشت به صحنه نمایش را دارند. بسیاری از کاربران معتقدند که او چهره فراموش شدنی نیست و کارها و تیپ جذاب او در ذهن ها باقی مانده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала