دستفروشی بنزین در خیابان های تهران +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / JOHANNES EISELEدستفروشی بنزین در خیابان های تهران +عکس، ویدئو
دستفروشی بنزین در خیابان های تهران +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موارد بسیاری از فروش بنزین در سطح خیابان های شهر تهران به چشم می خورد که علاوه بر ایجاد محیطی پرخطر و ناامن، ظاهر نامناسبی نیز به شهر داده است

به گزارش اسپوتنیک، فروش بنزین در سطح شهر تهران باعث واکنش بسیاری از کاربران صفحات اجتماعی شده است. بنزین فروشی یکی دیگر از مشاغلی است که در برخی از شهرهای ایران بالاخص شهرهای جنوبی همچون بندرعباس، سیستان و بلوچستان و اکنون در تهران برای افراد بیکار ایجاد شغل کرده است. این افراد با خرید بنزین از جایگاه های سوخت و فروش آن با قیمت بالاتر در سطح شهر برای خود شغلی فراهم کرده اند.

اما کاربران بسیار زیادی با این موضوع اعلام مخالفت کردند و معتقدند این کار علاوه بر اینکه به زیبایی شهر لطمه می زند، برای امنیت عابرین نیز تهدیدی جدی می باشد و بایستی با پیگیری برای حل این معزل چاره ای اندیشید. در مقابل این کاربران، سایر کاربران اجرای طرح سهمیه بندی بنزین بر اساس تعداد خانوار و عدم توجه به جوانب احتمالی را علت اصلی این موضوع می دانند و معتقدند به زودی شاهد گسترش جدی این پدیده نیز خواهیم بود.

برخی دیگر از کاربران وضعیت بد صنایع و تعطیلی کارخانه ها را دلیل بیکاری مردم و رو آوردن آنها به این کار برای امرار معاش در شرایط سخت اقتصادی ایران می دانند و معتقدند آنها ناچار به این کار هستند و مطمئنا کمتر در سطح شهر بلکه در اتوبان های اطراف شهر برای فروش بنزین اقدام خواهند کرد. تعدادی از کاربران نیز به سبک طنز نظرشان را در این باره به اشتراک گذاشته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала