آزار جنسی دو دختر در یکی از پارک های تفریحی تبریز +ویدئو، عکس

© Fotolia / Photographee.euآزار جنسی دو دختر در یکی از پارک های تفریحی تبریز +ویدئو، عکس
آزار جنسی دو دختر در یکی از پارک های تفریحی تبریز +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تعدادی از جوان حاضر در پارک ائل گلی تبریز برای دو دختر رهگذر ایجاد مزاحمت کرده و با بی حرمت به آنها موجب خشم ایرانیان می شوند

به گزارش اسپوتنیک، انتشار فیلم مزاحمت چند جوان در پارک "ائل گلی" تبریز برای دو دختر با واکنش های بسیار زیادی از سوی مردم ایران بالاخص مردم تبریز همراه شد. تعدادی از جوانانی که در این مکان تفریحی حاضر بودند به دو دختر که در حال عبور بودند حمله ور می شوند و به آن دو بی حرمتی می کنند که رفتار آنان باعث ناراحتی و فریاد آن دو می شود. اما با انتشار این ویدئو موضوع به سرعت پیگیری می شود و روز گذشته پلیس تبریز از دستگیری و معرفی عاملان این حادثه به مراجع قضائی خبر داد.


به دنبال این اتفاق و انتشار این ویدئو در فضای مجازی جوانان تبریزی با انتشار هشتگ "غیرتعلی- تبریز" ضمن عنوان اعتراض خود به این رفتار ناشایست و زننده امروز در همان پارک برای از بین بردن هتک حرمت به زنان و دختران سرزمینشان شاخه گلی را به همه ی زنان و دختران رهگذر تقدیم کردند.


کاربران بسیاری با ابراز تاسف از این که همیشه در همه جای دنیا کسانی هستند که این گونه ایجاد مزاحمت کنند، از کار بسیار زیبای جوانان تبریزی تشکر کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала