نجات تنها بازمانده از سقوط بوئینگ ۷۰۷ +ویدئو

© Flickr / PressReleaseFinderنجات تنها بازمانده از سقوط بوئینگ ۷۰۷ +ویدئو
نجات تنها بازمانده از سقوط بوئینگ ۷۰۷ +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرشاد مهدوی نژاد"، تنها سرنشینی که از سقوط هواپیما بوئینگ ۷۰۷ زنده ماند، او توسط یک جوان کرجی به نام "مهرداد راضی" نجات می یابد"

به گزارش اسپوتنیک، صبح دوشنبه ۲۴ دی ماه یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ با ۱۶ سرنشین دچار سانحه شده و در حوالی فرودگاه فتح کرج سقوط کرده که تنها مهندس پرواز از این حادثه نجات می یابد. این هواپیمای باری که می بایست در فرودگاه پیام کرج به زمین می نشست، به اشتباه در فروگاه فتح فرود می آید و به دلیل ضعف در کنترل از انتهای باند خارج می شود که ابتدا به دیواره فرودگاه برخورد کرده و پس از آن با برخورد به یک ساختمان در شهرک مسکونی آتش می گیرد. صدای برخورد هواپیما و دود برخاسته از این حادثه باعث می شود که مردم خود را به محل حادثه برسانند. مهرداد راضی، یک جوان ۲۸ ساله کرجی به محض این که متوجه حادثه می شود خود را از محل کار به محل حادثه می رساند و با ورود به هواپیما یکی از سرنشینان را نجات می دهد، اما با آتش گرفتن هواپیما فرصتی برای نجات سایرین نمی یابد.


او شخصا از این اتفاق فیلم می گیرد و انتشار آن با واکنش بسیاری از کاربران همراه بوده است. غالب کاربران با مشاهده صحنه های دلخراش، شاهد ماجرا می شوند و ضمن تحسین کار این جوان، او را شجاع و از خود گذشته می نامند، همچنین از این که او از اولین لحظات رخ دادن این حادثه فیلم تهیه کرده است تشکر کرده اند و معتقدند اگر این تصاویر را کسی نبیند باور کردن عمق فاجعه برای او بسیار دشوار خواهد بود. اما در مقابل کاربرانی این موضوع را نقد کرده اند و بر این باورند اولین اولویت او در این شرایط نجات سرنشینان می باشد و دلیلی را برای توجیه فیلم برداری او نمی بینند.
علاوه بر این کاربران، تعداد بسیار زیادی از کاربران در صفحات اجتماعی مختلف با ابراز تاسف، بار دیگر به جامعه ایرانی تسلیت می گویند و از این که بی وقفه حادثه ای از راه می رسد و عزایزانشان را به کام مرگ می کشاند به شدت عصبانی و معترض هستند، آنها می گویند در ایران حادثه خبر نمی کند به شدت معنی می دهد و چرا باید به این حد ایران حادثه خیز باشد؟!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала