روحانی که خلع لباس و به زندان محکوم شد +ویدئو، عکس

© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leaderروحانی که خلع لباس و به زندان محکوم شد +ویدئو، عکس
روحانی که خلع لباس و به زندان محکوم شد +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سید "حسن آقامیری" روحانی معروف که صحبت های جنجالی او در فضای مجازی منتشر می شود به دلیل انتقاداتش، به خلع لباس دائم محکوم شد.

به گزارش اسپوتنیک، خبری مبنی بر خلع لباس شدن یکی از روحانیون در ایران منتشر شده است که موجی از واکنش های کاربران را همراه داشته است.


این روحانی ″سید حسن آقامیری″ نام دارد و منتقد روحانیون، وضعیت اقتصادی، سیاسی و مسائل روز جامعه ایران است که پادکست هایی را نیز با نام «بیدار باش» در صفحه اینستاگرامی خود که بیش از یک میلیون نفر دنبال کننده دارد، منتشر می کند و اکنون به اتهام هتک حیثیت، توهین به مقدسات و تشویش اذهان عمومی محکوم به خلع لباس دائم شده است. این روحانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از محکومیتش به خلع لباس دائم و ۲ سال حبس که به مدت ۵ سال به تعلیق درآمده، خبر داده است.


و در پی انتشار این خبر واکنش های بسیاری از سوی کاربران در صفحات اجتماعی منتشر می شود. کاربران بسیاری که صفحه او را دنبال می کنند کامنت های بسیاری را برای او گذاشته اند و عنوان می کنند که این روحانی در هر لباسی که باشد برای آنها قابل احترام و عزیز می باشد و این لباس نیست که به انسان اعتبار می بخشد، بلکه اعتبار انسان به باطن اوست، همان طور که افکار این روحانی و امثال او به لباس روحانیت بها و ارزش می دهد.
برخی از کاربران نیز عنوان کردند خلع لباس شدن این روحانی اتفاق خوبی است، چرا که برخی این روحانی را متهم می کردند که او با صحبت هایش مردم را بازی و فریب می دهد. در این بین مخالفان بسیاری نیز وجود دارد که با صحبت های این روحانی مخالف هستند و در شان روحانیت نمی بینند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала