انتقام اینستاگرامی با طرح دوستی +ویدئو، عکس

CC0 / / انتقام اینستاگرامی با طرح دوستی +ویدئو، عکس
انتقام اینستاگرامی با طرح دوستی +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک کاربر اینستاگرام که از کاربری دیگر به دلیل فحاشی انتقام می گیرد و فیلم شکنجه کردن او را در استوری صفحه خود منتشر می کند

به گزارش اسپوتنیک، ماجرای فحاشی یک دختر ۱۷ ساله تهرانی به پسر ۲۱ ساله سیرجانی و دختر مورد علاقه اش با شکنجه این دختر نوجوان به ‌پایان رسید. این دختر در لایو اینستاگرام پسری به نام "امیر کریمی" به او و دختر مورد علاقه اش فحاشی می کند و آن فیلم را دوباره برای او می فرستد، به این ترتیب پسر که مدت ها درصدد انتقام جویی بوده با نقشه قبلی با این دختر طرح دوستی می ریزد و او را از تهران به خانه باغی در سیرجان کرمان می کشاند و به شدت او را کتک می زند و شکنجه می دهد و از این لحظات فیلم لایو در استوری اینستاگرام خود می گذارد.


انتشار ویدئو و تصاویر مربوط به کتک زدن و شکنجه کردن این دختر نوجوان، با درخواست کاربران و پیگیری پلیس فتا همراه می شود و این پسر جوان به همراه کسی که فیلم می گرفت بازداشت شدند و تحویل مراجع قضایی داده شدند.


کاربران بسیاری از دیدن این صحنه های دلخراش و ناراحت کننده ابراز تاسف کردند و از این که این موضوع در زمان کوتاهی و به سرعت پیگیری شد و به بازداشت دو ضارب ختم شد خوشحال شدند. این کاربران معتقدند دختر نوجوان نباید به تنهایی به دیدن پسر می رفت و کار او کاملا اشتباه بود، از طرفی آن پسر نیز نباید به هیچ وجه دختر نوجوان را‌ کتک می زد و فیلم شکنجه شدن او را در فضای مجازی می گذاشت. آنها امیدوارند این اتفاق کمکی کند تا دیگران درسی از آن بیاموزند.
همچنین تعدادی از کاربران این موضوع را ساختگی می دانند و هدف از این کار را فیلتر کردن اینستاگرام عنوان کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала