دنیای جدید طراحی ناخن +ویدئو، عکس

© AP Photo / Charles Krupaدنیای جدید طراحی ناخن +ویدئو، عکس
دنیای جدید طراحی ناخن +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علاوه بر دستگاه های طراحی ناخن، دستکش های ناخن دار و لاک دار نیز وارد دنیای مد می شود

به گزارش اسپوتنیک، پیشرفت تکنولوژی در دنیای مد نیز کاربردی می شود و برای طراحی ناخن و دستکش ناخن دار به کار گرفته می شود. ویدئو زیر دستگاهی را نشان می دهد که با انتخاب طرح و رنگ مورد نظر برای ناخن در کمترین زمان ممکن طراحی بر روی ناخن ها انجام می شود.

کاربران بسیار زیادی این دستگاه خاص و جالب را مناسب همه خانم هایی می دانند که به دنیای ناخن و لاک علاقمند هستند و یکی از ویژگی های خوب این دستگاه را انجام طراحی ویژه ناخن در کمترین زمان ممکن می دانند. آنها اطمینان دارند از این که این دستگاه با استقبال گسترده ای از سوی سالن دارها و خانم ها روبرو می شود.
علاوه بر این دستگاه، دستکش های ناخن دار و لاک دار نیز وارد بازار می شود؛ تصویر زیر نمونه ای از این دستکش ها می باشد که کاربران زیادی آن را در فضای مجازی منتشر می کنند و این نمونه را برای خانم هایی مناسب می بینند که با کاشت ناخن و یا بلند کردن ناخن مشکل دارند. البته تعدادی از کاربران این دستکش ها را ایده ای بسیار جالب و مناسب برای خانم های تنبل می دانند.

هر چند تعدادی از خانم های پرستار از عرضه این دستکش ها در بازار ابراز خوشحالی کردند، اما برخی از خانم ها این دستکش ها را نمی پسندند و معتقدند لذت لاک زدن ناخن چیز دیگری است. با تمام این مسائل برخی از کاربران نسبت به این که این دستکش ها یک بار مصرف هستند یا خیر اختلاف نظر دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала