تبریک تولد دو چهره سیاسی در برنامه تولدهای کودکانه +ویدئو

© Jungle Tribeتبریک تولد دو چهره سیاسی در برنامه تولدهای کودکانه +ویدئو
تبریک تولد دو چهره سیاسی در برنامه تولدهای کودکانه +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معرفی دو چهره سیاسی در برنامه کودک از شبکه پویا در صدا و سیمای ایران جنجالی دیگر به پا کرد!

به گزارش اسپوتنیک، بخشی از یک برنامه کودک که از شبکه پویا پخش می شود و به معرفی کودکان و تبریک تولد آنها اختصاص دارد در یک اتفاق عجیب به معرفی چهره های سیاسی پرداخته است و تولد آنها را نیز در این برنامه به کودکان تبریک گفته است، و به دنبال آن موجی از واکنش های کاربران را به همراه داشت.
اعلام تولد "حبیب الله عسگر اولادی" و "محسن قرائتی" در برنامه کودک که از شبکه پویا پخش شده است را در ویدئوهای زیر مشاهده می کنید.

واکنش اعتراضی کاربران ایرانی نسبت به این موضوع بسیار زیاد بوده است. آنها بر این باورند که صدا و سیما آنها را مورد تمسخر قرار داده است و دلیلی برای اعلام تولد شخصیت های سیاسی در برنامه کودک نمی بینند.


همچنین تعداد زیادی از کاربران معترض به پخش این تصاویر عنوان کرده اند که دلیل اینگونه ایده های صدا و سیما را درک نمی کنند و معتقدند این موضوع هیچ کمکی به شادی و خوشبختی کودکان نمی کند و چرا باید یک کودک با این مسائل در این سن آشنا شود آیا دلیل خاصی دارد؟! علاوه بر این غالب کاربران عنوان کردند که به کودکانشان اجازه نمی دهند کانال پویا را تماشا کنند و حتی برای تماشای سایر برنامه های تلویزیون در کنار آنها می نشینند تا مراقب باشند آنها چه برنامه هایی را تماشا می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала