ایده جالب و خلاقیتی دیگر در شهر مسکو +عکس

© Sputnik / Vladimir Trefilovایده جالب و خلاقیتی دیگر در شهر مسکو +عکس
ایده جالب و خلاقیتی دیگر در شهر مسکو +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهرداری مسکو در ابتکاری جالب دستگاه هایی را برای گرم کردن دست شهروندان در نقاط مختلف شهر نصب کرده است

به گزارش اسپوتنیک، شهرداری مسکو با نوآوری بسیار جالب تعداد ۱۲ دستگاه را در نقاط مختلف شهر نصب کرده است تا شهروندان دستان خود را هوای سرد زمستانی گرم کنند. تصویر زیر دستگاه های گرم کننده دست در هوای سرد در شهر مسکو می باشند.


کاربران زیادی این ایده را بسیار جالب و خلاقانه عنوان کردند و این دستگاه ها را مفید و کارآمد می دانند ضمن این که در زمستان حس بسیار خوبی به انسان منتقل می کند. و اما کاربران ایرانی با انتشار این تصاویر در صفحات مجازی ضمن هم نظر بودند با سایر کاربران در جالب و کارآمد بودن این ایده، بی توجهی مسئولین شهرهای مختلف را در ارائه خدمات شهری به شهروندان مطرح کردند و نمونه هایی از این بی توجهات همچون بدون بخاری بودن بسیاری از مدارس و سوختن دانش آموزان را بیان کردند. برخی از این کاربران نیز تصویر پاکبانی را به اشتراک گذاشتند که در هوای سرد زمستان دست های خود را با دستگاه کنتاکی گرم کرده است.


همچنین تعدادی از کاربران معتقدند در کشوری که سرانه مطالعه بالاست و از هر پنج نفر در مترو چهار نفر در حال مطالعه هستند باعث می شود مردم مطالبه گر شوند و دولت موظف به ارائه خدمات می شود؛ و البته مردم فرهنگ استفاده و نگهداری از این خدمات را دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала