مسی بهترین بازیکن سال شد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر مسی بهترین بازیکن سال شد
مسی بهترین بازیکن سال شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران سایت و روزنامه مارکا می گوید که لیونل مسی بهترین بازیکن سال 2018 است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه و سایت مارکا، لوینل مسی در سال 2018 با ثبت 37 گل، کفش طلای اروپا را برای پنجمین بار تصاحب کرد با این حال عدم قهرمانی با بارسا در لیگ قهرمانی اسپانیا باعث شد او در فتح توپ طلا ناکام بماند.

مسی در سال 2018 با 51 گل بهترین گلزن دنیا شده و بیشترین پاس گل را نیز به خود اختصاص داد. او رده بندی نهایی توپ طلا پنجم شد و مسی در این رده بندی پشت سر مودریچ، رونالدو، گریزمان و امباپه ماند. 

لیونل مسی - اسپوتنیک ایران
هواپیمای شخصی مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک ایران
هواپیمای شخصی مسی

اما روزنامه ورزشی مارکا با نظر سنجی میان کاربران خود اعلام نمود که مسی بهترین بازکن سال 2018 می باشد.

گفتنی است،  سال ۲۰۱۸ برای نخستین بار مسی و رونالدو قادر به کسب "توپ طلا" نشدند، بلکه بوکا مودریچ، هافبک تیم ریال مادرید از کرواسی برنده این جایزه شد. لیونل مسی از سال ۲۰۰۰ تا کنون در تیم بارسلونا بازی می‌کند. وی در ترکیب این تیم ۹ بار لیگ اسپانیا و چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است.کریستین رونالدو، مهاجم تیم یوونتوس قبلاً در تیم ریال مادرید و منچستر یونایتد بازی می‌کرد. وی در ترکیب این تیم‌ها، چندین بار قهرمان لیگ انگلستان و اسپانیا شده و پنج بار لیگ قهرمانان را برده است.

لیونل مسی فصل گذشته موفق شد در لالیگا 34 گل به ثمر برساند و با 68 امتیاز برنده کفش طلای 2018 شود. او این عنوان را بالاتر از محمد صلاح(32 گل)، هری کین(30 گل) و ایکاردی، ایموبیله و لواندوفسکی(29 گل) به دست آورد. مسی هرگز تصور نمی کرد به چنین جایگاهی برسد و رویایش در آغاز تنها بازیکن حرفه ای شدن بود. 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала