باز هم درازهی گرفتار شد، این بار با «ادبیات» +عکس، ویدئو

© Fotolia / wellphotoباز هم درازهی گرفتار شد، این بار با «ادبیات» +عکس، ویدئو
باز هم درازهی گرفتار شد، این بار با «ادبیات» +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده مردم سراوان، سوالات خبرنگاران پارلمان درباره مقاله اش و موضوع گمرگ را بار دیگر با توهین پاسخ داد!

به گزارش اسپوتنیک، "محمد باسط درازهی" نماینده مردم سراوان در مجلس ایران در پاسخ به سوالات خبرنگارانی که خواستار توضیحات بیشتر درباره حاشیه ها و ابهامات پیش آمده بودند، عنوان کرد همه توضیحات در سایت هست و با تاکید خبرنگار "روزنامه ایران" به این که همه موارد در سایت شما مطرح نشده است وارد مشاجره شد و گفت: «سوال نپرس، به تو ربطی ندارد، صحبت نکن.»


سرقت ادبی پس از درگیری با کارمند گمرگ یکی دیگر از حاشیه های بوجود آمده برای این نماینده است. با وجود این که رشته تحصیلی "محمد باسط درازهی" ادبیات می باشد مقاله ای در زمینه رباتیک در رزومه ایشان آمده است، که حواشی زیادی را به دنبال داشته است. فایل صوتی گفت و گوی نماینده سراوان با خبرنگار "روزنامه ایران" درباره سرقت مقاله علمی منتشر شده است که با واکنش های زیادی از سوی کاربران در فضای مجازی همراه بوده است.


همچنین "ولفرام بوگارد"، استاد دانشگاه فرایبورگ آلمان که از طریق دوستان همکارش و چندین ایمیل متوجه شد که دو مقاله توسط آقای "محمد باسط درازهی" ترکیب شده و نام آنها حذف شده است در حالی که کپی با «حق تالیف» وجود داشت؛ و عنوان کردند که این مسئله را بررسی خواهند کرد. ویدئو زیر مربوط به این گفت و گو می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала