واکنش بسیاری از کاربران به عکسی از عید کریسمس فرزند مسئول +عکس

© Photo / secallender/instagramواکنش بسیاری از کاربران به عکسی از عید کریسمس فرزند مسئول +عکس
واکنش بسیاری از کاربران به عکسی از عید کریسمس فرزند مسئول +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عکس کریسمس از خانواده دختر "کی نژاد" که در شبکه های اجتماعی جنجال آفرید.

به گزارش اسپوتنیک، در آستانه سال نوی میلادی ۲۰۱۹، عکسی از دختر و داماد دکتر "محمد علی کی نژاد"، عضو شورای انقلاب فرهنگی و مبارزه با تهاجم فرهنگی، در شبکه های اجتماعی منتشر شد که سبب خشم کاربران گشته است و واکنش های متفاوتی در این رابطه ثبت شده است.


تصویری که از سوی "سلوا کی‌نژاد" منتشر شده است نشان می دهد که او همراه با همسر و فرزندش کریسمس را با لباس‌های متفاوت در "ایالات متحده آمریکا" جشن گرفته اند. این تصویر حساسیت ها فراوانی را برانگیخته است.
گفته شده است که دختر دکتر "محمد علی کی نژاد"، "سلوا کی نژاد" پس از اخذ بورسیه تحصیلی از سوی دولت جمهوری اسلامی "ایران" ابتدا به کشور "سوئیس" رفته و سپس اقامت "ایالات متحده آمریکا" را دریافت کرده و برای همیشه بدانجا مهاجرت کرده است.
بسیاری از کاربران عکس دختر و داماد "ترامپ" به همراه فرزندان را در کنار خانواده "سلوا کی نژاد" دختر شخصی که سِمَت مبارزه با تهاجم فرهنگی "آمریکا" را به عده داشت، در کنار هم در شبکه های اجتماعی منتشر کردند تا کاربران بتوانند شباهت سبک زندگی آن ها را دریابند.


بعضی از کاربران در واکنش به این تصویر عنوان کردند که گناه دختر را به پای پدر نمی توان نوشت و هر کسی مختار است سبک زندگی خود را، شخصا انتخاب کند که دختر "کی نژاد" نیز از این امر مبرا نیست.


در واکنش به این نظر، بسیاری از کاربران معتقدند که هر کس می تواند راه خود را بدون تکیه بر بورسیه دولتی انتخاب کند، نه اینکه با بورسیه دولت "ایران"، راه دیگری انتخاب نماید.
عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که آنها با تفکر پدرانشان نمی خواهند زندگی کنند اما با پول آنها آری. به گفته این دسته از کاربران چرا کشور "آمریکا" برای مردم معمولی شیطان بزرگ است اما برای فرزندان بعضی از مسئولین مدینه فاضله می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала