جنجالی که پخش صحنه های رابطه جنسی در تلویزیون ایران به پا کرد +عکس، ویدئو

© Sputnik / Ekaterina Chesnokovaجنجالی که پخش صحنه های رابطه جنسی در تلویزیون ایران به پا کرد +عکس، ویدئو
جنجالی که پخش صحنه های رابطه جنسی در تلویزیون ایران به پا کرد +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به دنبال پخش فیلم بدون سانسور و صحنه رابطه جنسی از شبکه کیش توسط صدا و سیمای کیش مدیرکل و چند کارمند این شبکه برکنار شدند.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار خبر برکناری مدیر کل شبکه کیش، معاون و چند کارمند به دلیل پخش اتفاقی صحنه های کوتاه رابطه جنسی از یک فیلم سینمایی با موجی از واکنش ها همراه بود.

در شبکه کیش یک فیلم سینمایی پخش شد که قسمت هایی از آن سانسور نشد و با پخش شدن آن جنجالی دیگر در تلویزیون ایران به پا شد.

مدیرکل صدا و سیمای کیش پس از عذرخواهی از پخش تصاویر نامناسب به دلیل کوتاهی برخی از کارکنان، برکنار شد.

تعداد زیادی از کاربران صفحات اجتماعی ضمن اظهار تاسف به دلیل بی توجهی مسئولین به سوختن دختران دانش آموز ابتدایی در زاهدان و کشته شدن ۱۰ دانشجو در مسیر دانشگاه علوم تحقیقات و در مقابل حساسیست و واکنش سریع همین مسئولین نسبت به پخش صحنه های جنسی بسیار معترض و عصبانی هستند، این کاربران به بی ارزش بودن جان انسان ها در ایران اشاره کردند و عنوان کردند که این موضوع بارها ثابت شده است. و در ذهن آنها این سوالات است که چرا این مسائل از جان انسان ها بیشتر ارزش دارد؟ چرا کسی از مسئولین دانشگاه آزاد توبیخ و اخراج نشد، چرا نه تنها آنها برکنار نشدند بلکه عذرخواهی هم نکردند؟
تعدادی از کاربران با یادآوری پخش چنین صحنه هایی از شبکه سه صدا و سیمای ایران عنوان کردند که این موضوع پیش از این نیز اتفاق افتاده است. برخی نیز با نگاه طنز آمیز و تمسخر به اینکه شبکه کیش نیز می بایست زیرنویس می کرد که این دو زن و شوهر واقعی هستند، به این موضوع نگاه کردند. تعدادی نیز با خلاقیت لوگوی جدیدی برای شبکه کیش طراحی کردند. بسیاری از کاربران نیز در مورد این که اگر در ایران مسئولین به خاطر اشتباهاتشان استعفا دهند، دیگر مسئولی باقی نخواهند ماند، هم نظر هستند؛ آنها معتقدند بیشتر مسئولان در ایران یا تخصص کافی ندارند و یا اگر دارند اجازه کار و اصلاحات را ندارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала