تاثیر داشتن دوست جنس مخالف بر روی عکس های کاربران در فضای مجازی +عکس

CC0 / / تاثیر داشتن دوست جنس مخالف بر روی عکس های کاربران در فضای مجازی +عکس
تاثیر داشتن دوست جنس مخالف بر روی عکس های کاربران در فضای مجازی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افرادی که در رابطه عاطفی هستند، بیشتر از دیگران از عکس های پررنگ و لعاب استفاده می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، محققان "کره جنوبی" با بررسی کردن ۱۷۹ پروفایل شبکه اجتماعی اینستاگرام، دریافتند که افرادی که در رابطه عاطفی هستند در مقایسه با کسانی که شریک عاطفی ندارند عکس های بیشتری را با دنبال کنندگان خود به اشتراک می‌گذارند. به گفته این محققان، عکسهای آنها بیشتر از دیگران دارای رنگهای برجسته و پررنگ و لعاب می باشد.

 

همچنین در این تحقیق نتیجه گرفته شده است که افراد برونگرا بیشتر از دیگر افراد، عکس هایی با فیلترهای پررنگ به اشتراک می گذارند.

در تحقیق دیگری، محققان آمریکایی دریافتند که افراد افسرده بیشتر از دیگر از افراد، از خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، عکس به اشتراک می گذارند که در غالب عکس ها فقط تمرکز بر روی صورت شخص است و از فیلتری استفاده نشده است.
همچنین افراد افسرده در عکس های خود از رنگ های تیره استفاده می کنند و یا اینکه تمایل به اشتراک عکس های سیاه و سفید دارند.
بسیاری از کاربران از نتیجه این تحقیق استقبال کردند. به گفته آنها، این نتیجه را تا حدودی در شبکه های اجتماعی احساس کرده بودند. در مقابل عده ای دیگر از کاربران معتقدند که این نتیجه برای همه صادق نیست و آنها از همه شکل عکس بصورت پررنگ و کم رنگ و همچنین سیاه و سفید در صفحه خود استفاده کرده و به اشتراک گذاشتند.
دسته سوم از کاربران از اینکه طبق این نتیجه افسرده نیستند ابراز خوشحالی کردند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала