چه اپلیکیشن هایی ممکن است جایگزین اینستاگرام شود؟! +عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر چه اپلیکیشن هایی ممکن است جایگزین اینستاگرام شود؟! +عکس
چه اپلیکیشن هایی ممکن است جایگزین اینستاگرام شود؟! +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیا اپلیکیشن های داخلی لنزور و جیک پیک برای کاربران ایرانی به جای اینستاگرام می توانند قرار گیرند؟

به گزارش اسپوتنیک، دبیر شورای عالی فضای مجازی در "ایران" با بیان این که تعداد قابل توجهی از جامعه مذهبی کشور درباره "اینستاگرام" انتقاداتی دارند، از جایگزینی مشابه داخلی اینستاگرام با اپلیکیشن های "لنزوز" و "جیک و پیک" خبر داد. این خبر با واکنش گسترده ای از سوی کاربران همراه بود.


تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی با جایگزین کردن اپلیکیشن های داخلی بسیار مخالف هستند و این موضوع را بسیار مضحک می دانند. آنها حتی نام این اپلیکیشن را ناامن می دانند و این نام گذاری را توهین به خودشان می دانند، چرا که معتقدند با این اپلیکیشن به همه جیک و پیک کاربران در صفحات دسترسی پیدا می کنند. آنها همچنین از تجربه تلخ فیلتر شدن "تلگرام" می گویند و تلاش بی وقفه برای فیلتر کردن "اینستاگرام" را قابل درک نمی دانند، البته برخی دیگر از کاربران این موضوع را به دلیل افشای بسیاری از حقایق جامعه ایران در فضای "تلگرام و اینستاگرام" عنوان کردند. تعداد زیادی از کاربران نیز با یادآوری پیام رسان "سروش" بر این باورند که مردم ایران به دلایل کاملا مشخص تا جایی که بتوانند از اپلیکیشن های داخلی استفاده نمی کنند، و هیچ امیدی به کاربری و موفقیت این اپلیکیشن ها نیست.
جمعی زیادی از کاربران نیز به لفظ "جایگزین اینستاگرام" خرده گرفتند و آن را دلیلی بر محدود کردن دایره انتخاب مردم می دانند و به این که بستر فعالیت کاربران با اجازه و دستور مسئولین مشخص و انتخاب نمی شود اشاره کردند و نسبت به دریافت مبلغ ٥ میلیارد تومان کمک شده به پیام رسان "جیک و پیک" با تنها ٢٠٠ کاربر فعال معترض هستند.
همچنین برخی از آنها معتقدند افراد جامعه مذهبی که با "اینستاگرام" مشکل دارند می توانند از پیام سان های جایگزین استفاده کنند و "اینستاگرام" را برای افراد زیادی كه منبع درآمد می باشد را فیلتر نکنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала