پرنده ای که حاضر به ترک تخم هایش نیست +ویدئو

© Sputnik / Andrei Aleksandrov /  مراجعه به بانک تصاویر پرنده ای که حاضر به ترک تخم هایش نیست +ویدئو
پرنده ای که حاضر به ترک تخم هایش نیست +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پرنده ماده ای که تخم های خود را به هیچ عنوان تنها نمی گذارد، سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی از پرنده ی ماده ای که بر روی تخم های خود خوابیده است در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که به هیچ عنوان حاضر به ترک تخم هایش نیست. در کلیپ منتشر شده، تراکتور شخم زن در حال شخم زدن است که به پرنده نزدیک می شود. این پرنده ماده با اینکه احساس خطر نموده است اما همچنان بر روی تخم های خود می خوابد و آنها را ترک نمی کند. در نهایت تراکتور طوری از روی پرنده می گذرد که چهار چرخ او به او اصابت نمی کند. انتهای تراکتور هم که احتمال برخورد با این پرنده بود توسط راننده کمی ارتفاع می گیرد و به پرنده برخورد نمی کند.


احساس محبت و مسئولیت این پرنده ماده نسبت به تخم هایش و همچنین انسانیت راننده تراکتور که حواسش به پرنده بوده است صحنه احساسی عمیقی را برای کاربران به وجود آورده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که مادر موجود عجیبی است که قدرت او کمی کمتر از خداست. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که گاهی پرندگان از نظر احساسی و احساس مسئولیت از انسانهایی که کودک خود رو به علت فقر بر سر راه می گذارند بالاتر هستند.
عده ای دیگر از کاربران نیز معتقدند که تراکتور شخم زن اصلا نباید به پرنده نزدیک می شد تا او احساس ترس کند و باید از مسیر دیگری حرکت می نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала