ادامه حواشی ماجرای جنجالی درگیری لفظی نماینده سراوان در ساختمان گمرک +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRI ادامه حواشی ماجرای جنجالی درگیری لفظی نماینده سراوان در ساختمان گمرک +عکس، ویدئو
ادامه حواشی ماجرای جنجالی درگیری لفظی نماینده سراوان در ساختمان گمرک +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دنباله دار بودن حواشی جنجالی اهانت نماینده مردم سراوان به کارمند گمرک

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئو جنجالی مربوط به درگیری لفظی "نماینده سراوان" با یکی از کارمندان گمرک در شبکه های اجتماعی حواشی زیادی را در این فضا و به تبع در مجلس اسلامی ایران به دنبال داشت. همچنین این موضوع به تیتر نخست برخی روزنامه ها در ایران تبدیل شد.
پس از انتشار این ویدئو "محمد باسط درازهی" بدون عذر خواهی از کارمند گمرک و مردم سریعا ویدئویی منتشر کردند و عنوان کردند فیلم منتسب به بنده توسط افراد مغرض با ترفندهای کامپیوتری تحریف شده است.

اما یک "مقام مسئول" حضور بدون هماهنگی درازهی در اداره گمرک مرکزی برای تمدید ضمانت پرونده واردات خودرو را برملا کردند.


به دنبال این خبرها فعالان فضای مجازی در محل کار کارمند گمرک "محمد بهنیا" حاضر شدند تا برای تشکر از وظیفه شناسی اش دسته گلی را به او اهدا کنند اما متاسفانه او در محل کارش حاضر نبود، که کاربران نسبت به این موضوع نیز واکنش نشان داده اند.


این خبرها همچنان با واکنش بسیار منفی کاربران شبکه های اجتماعی همراه است، آنها فضای مجازی را دلیلی برای روشن شدن این حقایق می دانند و این اتفاق را یک نمونه از پشت پرده واردات خودرو می دانند. کاربران بسیاری کار این نماینده را سوء استفاده از موقعیت شغلی عنوان کردند و با هشتک های مختلفی همچون «نماینده سراوان باید استعفا بدهد»، «درازهی باید عزل شود» و مواردی دیگر اعتراض خود را مطرح می کنند.


آنها ضمن نقد و محکوم کردن رفتار ناشایست این نماینده، متعجب هستند از اینکه چرا باید کارمند گمرک بازخواست شود و چرا باید در مجلس برای این موضوع جلسه غیرعلنی تشکیل شود؟!


نگاه طنز آمیز بی پایان کاربران بی این ماجرا به شیوه های مختلف در شبکه های مجازی همچنان در حال انتشار است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала