بی نظمی و هجوم سیل عظیمی از مردم تنها برای گرفتن یک امضا +ویدئو

© Sputnik / POUYA MAMAGHANIبی نظمی و هجوم سیل عظیمی از مردم تنها برای گرفتن یک امضا +ویدئو
بی نظمی و هجوم سیل عظیمی از مردم تنها برای گرفتن یک امضا +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جشن امضا سریال ممنوعه به دلیل ازدحام جمعیت و بی نظمی ناتمام ماند

به گزارش اسپوتنیک، سریال "ممنوعه" هر هفته دوشنبه ها در شبکه نمایش خانگی در سراسر "ایران" توسط موسسه سرو رسانه پارسیان پخش می شود. مدتی پیش دومین مراسم جشن امضاء سریال "ممنوعه" در پردیس تهران برگزار شد که به دلیل ازدحام بسیار زیاد جمعیت و عدم همکاری برخی از افراد این جشن ناتمام ماند. ویدئوهای بسیاری از این اتفاق در شبکه های مجازی منتشر شد که با واکنش گسترده ای از سوی کاربران همراه بود.


ضمن ابراز ناراحتی بازیگران حاضر در محل به دلیل ناتمام ماندن جشن، صفحه اینستاگرامی سریال "ممنوعه" نیز اعلام کرد به زودی مراسم دیگری را برگزار خواهند کرد و در این باره اطلاع رسانی می شود.
کاربران بسیاری این ماجرا را مورد نقد قرار دادن و بر این باورند که افراد "جامعه ایران" به معنای واقعی حقوق یکدیگر را رعایت نمی کنند و باید این مسائل در کشور فرهنگ سازی شود. برخی نیز معتقدند تنها مردم مقصر ماجرا نیستند؛ مسئولین مربوطه می بایست محیطی مناسب برای این حجم از جمعیت تدارک می دیدند، چرا که در همه جای دنیا مردم با هیجان به استقبال سلبریتی هایشان می روند. تعدادی از کاربران که موضوع فیلم را نمی پسندند و از اینکه "وزارت ارشاد" مجوز پخش آن را داده است متعجب هستند، این ازدحام و هجوم مردم را غیر معمول می دانند و یکی از دلیل آن را بیکاری جوان عنوان کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала