کاخ نشینی در برج های لاکچری پایتخت "ایران" به روایت تصویر+عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر کاخ نشینی در برج های لاکچری پایتخت "ایران" به روایت تصویر+عکس
کاخ نشینی در برج های لاکچری پایتخت ایران به روایت تصویر+عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ساکنین مولتی میلیاردی برج های "تهران"

به گزارش اسپوتنیک، برج های معروف و لاکچری تهران برج های خاصی هستند که ورود هر مشتری به آن آزاد نیست، مشتریان این برج ها تنها افراد خاص با سابقه اجتماعی درخشان و شأن اجتماعی ویژه می باشند. در این برج ها افرادی مانند "کی روش" سر مربی تیم ملی فوتبال "ایران"، "علی دایی"، " علی باقری" و دیگر چهره های سرشناس زندگی می کنند.
برج های گران قیمت و میلیاردی مثل "برج چناران"، "برج رولکس فرمانیه"، "برج روما رزیدنس کامرانیه" و "برج آلتون کورت" که مجهز به باند هلی کو‌‌‌پتری است.


استانداردهای ایمنی در طراحی و ساخت این برج ها لحاظ شده است، کاملا به سیستم هوشمند مجهز هستند و شامل بهترین و به روزترین امکانات رفاهی هستند.
با انتشار تصاویر این برج ها در صفحات مجازی کاربران بسیاری با اشتراک گذاشتن آنها و نظراتشان به این موضوع واکنش نشان دادند. تعداد زیادی از کاربران معتقدند که واقعا پول خوشبختی می آورد، برخی بر این نظر هستند که بایستی بین افراد تلاشگر و موفق با سایر افراد تفاوت هایی وجود داشته باشد. البته کاربرانی در پاسخ به آنها می گویند که آدم های زیادی تلاشگر هستند اما همچنان زندگی ساده و در سطح متوسط دارند، چرا که گاهی این موارد به وجدان شخصیت های مختلف بستگی دارد. در ذهن برخی کاربران این سوال وجود دارد چرا که اسمی از شخصیت های مذهبی و سیاسی آورده نشده است؟!
تعدادی از کاربران موافق زندگی با عشق هستند، آنها بر این باورند که وسعت عشق به زندگی و اطرافیان مهم می باشد نه خانه و محیطی که در آن زندگی می کنیم.‌

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала