به پا شدن جنجال توسط بانوی سلبریتی +ویدئو

CC0 / / به پا شدن جنجال توسط بانوی سلبریتی +ویدئو
به پا شدن جنجال توسط بانوی سلبریتی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنجالی که "مهناز افشار" در شبکه های اجتماعی به پا کرد!

 به گزارش اسپوتنیک، بانوی بازیگر ایرانی "مهناز افشار" در صفحه اجتماعی خود شروع به تبلیغ آمپولی کرد که اعتراض جامعه داروسازی و پزشکی را به همراه داشته است.

نام این آمپول "نالوکسان" نام دارد و برای افرادی که معتاد به مواد مخدر هستند توسط این بازیگر پیشنهاد شده است تا بتوانند از مسمومیت مواد مخدر پیشگیری کنند. این بازیگر ضمن معرفی این آمپول عنوان کرده است که او فقط نقش اطلاع رسانی داشته و از طرف صفحه "آینه" و دکتر "کامیار اعلایی" و "داریوش اقبالی" پیشنهاد شده است. ضمنا این سلبریتی عنوان کرده است که این دارو بدون نسخه هم قابل خرید می باشد.
این حرکت مهناز افشار با واکنش وزارت بهداشت مواجه شده است. سخنگوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت در واکنش به تبلیغات "مهناز افشار" عنوان کرده است که تبلیغ و فروش نالوکسان در فضای مجازی تخلف است و بهتر است که این سلبریتی دارو و درمان را به اهلش بسپارد.


همچنین عنوان شده است که این آمپول به هیچ عنوان بدون نسخه قابل استراد نیست.
در مقابل بعضی از پزشکان مانند دکتر "هیرش آژ" متخصص اعصاب و روان کار این سلبریتی را تحسین کرده و از او تشکر کرده است.


این دکتر عنوان کرده است که صحبت های این سلبریتی در جلوگیری از مسمومیت ناشی از مواد مخدر کاملا صحیح است و فقط استراد این دارو بدون نسخه ناصحیح است و حتما باید با نسخه باشد.
بسیاری از کاربران معتقدند که این بانو باید مجازات شود و با او برخورد شود. عده ای دیگر از کاربران نیز عنوان کردند که هنوز اتهام پرونده شیرخشک های فاسد که گفته شده است توسط همسر او وارد کشور شده حل نشده است.
عده ای دیگر از کاربران معتقدند که این بانوی بازیگر قصد بدی نداشته است و فقط کم اطلاع است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала