"بنیامین بهادری" برای سومین فرزندش شناسنامه ایرانی می گیرد+عکس

© Fotolia / Massimhokuto"بنیامین بهادری" برای سومین فرزندش شناسنامه ایرانی می گیرد+عکس
بنیامین بهادری برای سومین فرزندش شناسنامه ایرانی می گیرد+عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
"بنیامین بهادری" سرزمین ایران را برای به دنیا آمدن فرزندش انتخاب کرد

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی انتشار پست اینستاگرامی "بنیامین بهادری" خواننده موسیقی پاپ ایران مبنی بر به دنیا آمدن فرزند سومش در یکی از بیمارستان های تهران، موجی از واکنش های کاربران را به همراه داشته است.
"بنیامین بهادری" برای رفع ابهام موضوع تولد فرزندانش در آمریکا و ایران توضیحات مفصلی را در صفحه اینستاگرامی اش داده است. او عنوان می کند به دنیا آمدن دومین فرزندم‌ در آمریکا برخلاف میل ‌باطنی ام بوده است و به همین دلیل تلاش کردم تا همسرم با رضایت قلبی سومین فرزندمان را در ایران به دنیا بیاورد.


همچنین او در پاسخ به شوخی پرستاران که از او پرسیده بودند چرا بین این دو برادر تبعیض قائل شده اید، می گوید: «همه ی ما باید کاری کنیم که وقتی این دو بزرگ شوند، پسر بزرگتر به اینکه چرا ایران به دنیا نیامده است، اعتراض کند». او می گوید ممکن و شدنی است که حس خودباوری را به قدری در خودمان شکوفا کنیم که جامعه، شهر و کشورمان را آنگونه بسازیم که داشتن یا نداشتن شناسنامه خارجی موضوعی پیش پا افتاده ای شود.


کاربران بسیار زیادی با پیام های تبریک به دنیا آمدن سومین فرزندش را به او تبریک گفتند. و کاربرانی که همچنان به تولد فرزندان سلبریتی ها در خارج از کشور معترض هستند، از او بخاطر اینکه با توجه به دارا بودن شرایط، مخالف به دنیا آمدن فرزندانش در خارج از ایران است، تشکر کرده اند. تعداد زیادی از کاربران نیز هم رأی با ایشان، معتقدند نباید از آبادی کشور عزیزمان ایران غافل و ناامید شویم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала