برای موفقیت ساعت بیولوژیکی بدنتان را تنظیم کنید +عکس

© Fotolia / Katsiaryna Pakhomaبرای موفقیت ساعت بیولوژیکی بدنتان را تنظیم کنید +عکس
برای موفقیت ساعت بیولوژیکی بدنتان را تنظیم کنید +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افراد موفق نسبت به افراد معمولی کمتر می خوابند و بیشتر فعالیت دارند.

به گزارش اسپوتنیک، خواب کافی در سلامتی ذهن و جسم افراد نقش مهمی ایفا می کند و در بسیاری از موارد کم خوابی آسیب های جدی جسمی و روحی به شخص وارد می کند. با توجه به سبک زندگی افراد میتوان گفت هر فرد چقدر در طول شبانه روز به خواب احتیاج دارند، البته مواردی مانند ساعت بیولوژیکی بدن، ژنتیک و فعالیتی که انجام میدهند نیز نقش بسزایی دارند. ساعت زیستی بدن افراد با هم متفاوت است و میزان نیاز همه انسان ها به خواب یکسان نمی باشد. طبق بررسی های انجام شده ساعت خواب و بیداری افراد موفق با سایر افراد متفاوت است، آنها شب ها زودتر میخوابند و صبح پیش از طلوع آفتاب از خواب بر می خیزند. بسیاری از افراد موفق نه تنها برای خوابشان برنامه ای منظم دارند بلکه برای فعالیت های کاری و شخصی شان نیز برنامه ای منظم و مشخص شده ای دارند که تاثیر چشمگیر آن را در موفقیت هایشان می بینیم. در جدول زیر ساعت خوابیدن و بیدار شدن برخی از این افراد را مشاهده می کنید..


دقت داشته باشید که تصور اینکه با کمتر خوابیدن می توانید کارهای بیشتری انجام دهید اشتباه است و خواب کافی یکی از ارکان اصلی موفقیت است.

کاربران زیادی با ساعت خواب و بیداری آنها موافقند اما معتقدند این موضوع برای همه ی، همانطور که گفته شد صدق نمی کند، بلکه باید با کافی خواب و پیگیری برنامه ریزی دقیق به سوی موفقیت گام برداریم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала