چگونه عضله های ماهیچه خود را سفت کنید +ویدئو

CC0 / Pixabay / چگونه عضله های ماهیچه خود را سفت کنید +ویدئو
چگونه عضله های ماهیچه خود را سفت کنید +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفت کردن عضله های دست با چند حرکت ساده.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از بانوان خواستار این هستند که عضله های دست خود را که به علت چاقی یا افزایش سن افتاده می شوند، سفت کنند. چند حرکت ساده برای دستیابی به این هدف در نظر گرفته شده است. در حرکت اول، شخص دست ها را به روی میزی که روبروی او قرار داده شده، میگذارد و روی پنجه به عقب و جلو می رود. در کل باید ۳ دفعه و هر دفعه ۲۰ بار این کار انجام داده شود.
در حرکت دوم، شخص چهارپایه ای در پشت سر خود میگذارد و به صورت نشسته دست های خود را بر روی آن قرار داده و بصورت نیم خیز بالا و پایین می رود به طوری که دست های او هنگام بالا آمدن کاملا صاف شود. این حرکت را باید ۳ دفعه و هر دفعه ۲۰ بار انجام داد.

در حرکت سوم، شخص بر روی زمین به پهلو دراز کشیده و یک دست خود را بر روی زمین گذاشته به طوری که دست کاملا صاف شود. سپس با دست به بالا و پایین می رود. این حرکت را باید ۳ دفعه در هر پهلو ۲۰ تا ۳۰ بار تکرار کرد.

حرکت بعدی شبیه حرکت سوم است با این تفاوت که دست موافق به صورت ضربدر بر روی سینه قرار می گیرد و دست مخالف بر روی زمین قرار گرفته و شخص بالا و پایین می رود. این حرکت ۱۰ بار در هر پهلو تکرار می شود.
در حرکت بعدی، شخص بر روی زانوی خود مانند کودک نشسته و بعد سعی می کند زانوهای خم شده خود را صاف کند که این حرکت را باید ۵ بار تکرار کرد.
بسیاری از کاربران از این مطلب استقبال کرده و معتقدند که بسیار مفید بوده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала