حواشی خونگیری مشکوک از مدرسه دخترانه +ویدئو

© Photo / University of Tyumenحواشی خونگیری مشکوک از مدرسه دخترانه +ویدئو
حواشی خونگیری مشکوک از مدرسه دخترانه +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حواشی دستگیری مامور "هلال احمر" قلابی که وارد مدرسه دخترانه ای در "ایران" شد.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش در خبر ها شندیدم که در یک مدرسه دخترانه در شهر "تاکستان" استان "قزوین"، شخصی که خود را مامور سازمان "هلال احمر" معرفی کرده است، وارد مدرسه شده و از دانش آموزان خون گرفته است. پس از مدتی مسئولین مدرسه متوجه شدند که این مامور قلابی بوده است و از سمت سازمان "هلال احمر" وارد مدرسه نشده است.

رئیس سازمان هلال احمر در شهر تاکستان دستور داده است که مدیر این مدرسه را عزل کنند و شخص خاطی که برای تست قند وارد مدرسه شده را نیز دستگیر کنند. همچنین از دختران دانش آموزی که خون داده اند نیز آزمایش های لازم گرفته شده است و تا روشن نشدن جواب آزمایش شخص خاطی در بازداشتگاه خواهد ماند.

مرگ 27 دانش آموز هندی در یک حادثه - اسپوتنیک ایران
مرگ 27 دانش آموز هندی در یک حادثه

هنوز هدف شخص خاطی از این کار، در هاله ای از ابهام است.

عده ای از کاربران معتقدند که هدف او فروختن خون کودکان معصوم و یا چیدن مقدمات برای قاچاق کلیه های این دانش آموزان بوده است.
عده ای دیگر از کاربران از حرکت مدیر مدرسه بسیار تعجب کردند که بدون هماهنگی با سازمان هلال احمر، اجازه داده است که شخصی در مدرسه خود از کودکان خون بگیرد.
بسیاری از کاربران معتقدند که اگر خون این دانش آموزان به ویروس "ایدز" آلوده شده باشد، تا ۶ ماه عوارضی نخواهد داشت و پس از این مدت، ممکن است در آزمایش نشان داده شود.
بسیاری از کاربران عنوان کردند که خواهان اشد مجازات برای شخص خاطی هستند چرا که بی دفاع تر از کودکان کسی وجود ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала