تاریخ تولد لاکچری هدیه یا خیانت مادران به نوزادانشان +عکس

© Fotolia / Massimhokutoتاریخ تولد لاکچری هدیه یا خیانت مادران به نوزادانشان +عکس
تاریخ تولد لاکچری هدیه یا خیانت مادران به نوزادانشان +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
٩٧/٧/٧ روزی پر از عدد هفت !

به گزارش اسپوتنیک، از آنجایی که عده ای بر این باورند عدد هفت، عدد شانس است دیروز افراد زیادی هفتم مهرماه نود هفتاد را با آرزوهای خوب برای همدیگر به هم تبریک گفتند. مردم ایران روزهایی این چنینی را دوست دارند. روزهایی که در آن عددی با تکرار شدنش، تاریخی زیبا شکل می گیرد.

این موضوع زمینه ای بود تا بسیاری از خانواده ها ترجیح دهند نوزادانشان را دیروز به دنیا بیاورند. تعداد زیادی از مادران برای این که تاریخ تولد نوزادشان ٩٧/٧/٧ باشد بدون توجه به مسئله ی سلامت آنها برای زایمان سزارین راهی بیمارستان شدند. با وجود اینکه آنها به خوبی از عوارض و مشکلات سزارین باخبرند و می دانند تا چه حد سلامت مادر و کودک را تهدید می کند، اما

برگزاری تولد لاکچری برای سگ +عکس - اسپوتنیک ایران
برگزاری تولد لاکچری برای سگ +عکس
 تاریخی شیک و لاکچری را در اولویت هایشان قرار دادند. این در حالی ست که در شرایطی خاص و با توصیه پزشک مربوطه که عمل سزارین ضروری است انجام می شود.

اعظم السادات موسوی، رئیس انجمن متخصصین زنان ایران در این درباره گفته است:« متاسفانه در دو سه سال اخیر تغییر فرهنگی در کشور ایجاد شده است که والدین دوست دارند تاریخ تولد

جشن جدیدی با نام لاکچری بدنیا آمدن کودک +ویدئو - اسپوتنیک ایران
جشن جدیدی با نام لاکچری بدنیا آمدن کودک +ویدئو
 نوزادشان در روز ویژه ای باشد. این مسئله در سال گذشته بسیار مشاهده شده ما تلاش کردیم فرهنگ سازی کنیم و از متخصصان زنان درخواست کردیم که زیر بار فشار خانواده ها برای زایمان زودرس در تاریخ خاص نروند. وقتی زایمان در زمان فیزیولوژیک خود شروع می شود جنین تکامل پیدا کرده است و بر اثر درد ماده ای در خون مادر ترشح و موجب تکامل ریه جنین می شود. انقباضات شکمی مادر در زمان زایمان فیزیولوژیکی به تخلیه آب ریه جنین کمک می کند و نوزاد با شرایط بهتری متولد می شود. وقتی اجازه داده نشود که پروسه فیزیولوژیک زایمان اتفاق بیفتد اختلالات تنفسی پس از تولد در نوزاد به وجود می آید و نیاز است که نوزاد را به دلیل نارس بودن در دستگاه قرار داد. از خانواده ها و به ویژه مادران باردار درخواست می کنیم سلامت نوزاد را فدای تاریخ تولد شیک و قشنگ نکنند.»

بسیاری از کاربران بر این عقیده اند که این کار تنها خیانت به بچه ای است که ممکن است به خاطر حماقت والدین، نارس و با بیماری هایی که نوزادان نارس را در تیراس قرار می دهند به دنیا بیاید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала