ادبیات وزیر بهداشت ایران که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت +ویدئو

© Fotolia / VILeviادبیات وزیر بهداشت ایران که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت +ویدئو
ادبیات وزیر بهداشت ایران که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران به شدت نسبت به صحبت های وزیر بهداشت واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت که این روزها با نقل قول هایش یکی پس از دیگری جنجال می آفریند، باعث واکنش های تند مردم و انتقاد گسترده ی کاربران شبکه های اجتماعی شده است. بعد از نقل قول اخیر وی در نیشابور " همینی که هست. این بار در بازدید از بیمارستانی در شهرستان بجستان خراسان رضوی در گفت گویی کوتاه و در پاسخ به یکی از اهالی آنجا که از شرایط سخت زندگی پرهزینه، بیماری همسرش و نبودن متخصص فیزیوتراپی به ایشان گله کردند تا شاید بخشی از مشکلات این بیمارستان حل شود، با لحنی نامناسب " خودت بمال " که در خور یک وزیر نیست و کاملا غیرمعمول به حساب می آید، استفاده می کند. ویدئو زیر شرح کاملی از این ماجراست.

روابط عمومی وزارت بهداشت در پاسخ و توضیح در این زمینه به بخش خبری ٢٠:٣٠ اعلام کرد: «دیدار صمیمانه با مردم فارغ از پروتکل های مرسوم است. این ها بخشی از سفرهای وزیر بهداشت است که اغلب به مناطق محروم بوده است. روش وزیر بهداشت علاوه بر پیگیری جدی مطالبات مردم گاهی شوخی با آن ها و گاهی تندی با مدیران کم کار است.»

بسیاری از کاربران نیز بر این عقیده اند که وقتی شخصی درباره مشکلاتش با مسئولی سخن می گوید، مسئول نباید با شوخی آن را به اصطلاح ماست مالی کند و باید برای آن راه حل واقعی پیدا کند. برخی کاربران اشخاصی که به صحبت های وزیر می خندیدند را نیز افراد چاپلوس خطاب می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала