مشروب دست ساز در ایران، جان 15 نفر را گرفت

اشتراک
مجموع افرادی که به واسطه استفاده از مشروبات الکلی دست‌ساز یک زن و شوهر بندرعباسی دچار مشکل شدند به 169 نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ایسنا، تا ساعت 15 امروز(جمعه)، مجموع افرادی که به واسطه استفاده از مشروبات الکلی دست‌ساز یک زن و شوهر بندرعباسی دچار مشکل شدند به 169 نفر رسیده است. 

فروش شراب آبی رنگ در فرانسه + ویدئو - اسپوتنیک ایران
عرضه شراب آبی رنگ در فرانسه + ویدئو

متاسفانه تا کنون 15 نفر در چهار استان کشور بر اثر استفاده از این مشروبات جان خود را از دست داده‌اند. این افراد در استان های مختلف ایران از این مشروب استفاده کردند. از سوی دیگر به نقل از مسئول یک مسئول وزارت بهداشت،  145 نفر بستری هستند که 10 نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

یک زن و شوهر در بندرعباس اقدام به ساخت مشروبات الکلی دست‌ساز کردند که موجب فوت و مسمومیت این افراد شده است. اسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس نیز در گفت و گو با ایسنا از دستگیری این افراد خبر داده است. 

گفتنی است، پیش از این در خبرها آمده بود که کشور رومانی بیشترین آمار مصرف الکل در بین مردان را دارد. مصرف به طور متوسط در روز ۸.۲ نوشیدنی الکلی ست. پرتغال و لوکزانبورگ و همچنین لیتوانی و اوکراین در مقام های بعدی هستند. 
زنان در اوکراین بیشتر ازهمه الکل مصرف می کنند. بعد از آن آندورا، لوکزانبورگ و بلاروس و سپس سوئد ، دانمارک و ایرلند قرار دارند. 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала