این یک پوستر انتخاباتی نیست، این یک گونی برنج است +عکس

© Sputnik / Kirill Kallinikovاین یک پوستر انتخاباتی نیست، این یک گونی برنج است +عکس
این یک پوستر انتخاباتی نیست، این یک گونی برنج است +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حاج رمضان كريمی برند برنج ايرانی مشهور در فضای مجازی.

حاج رمضان كريمی تاجر موفق برنج در شهرستان بندری فريدونكنار است. فریدونکنار از توابع استان مازندارن و جزء شهرهای ساحلی دریای خزر به شمار می رود. این شهر مرکز کشت و توليد برنج باكيفيت ایرانی است. این نوع برنج با برندهای مختلفی به بازار عرضه می شود اما برند حاج رمضان کریمی مشهورترين نوع برنج محلی فریدونکنار به شمار می رود که نه تنها از نظر شکل ظاهری که از حیث کیفیت و بهره گیری از روش های کشت ارگانیک و خوش خوراک بودن نیز سرآمد تمام برنج های منطقه است.


حاج رمضان کریمی متولد ١٣٤٨ روستای گل محله از توابع شهرستان محمود آباد و ساکن شهرستان فریدونكنار است. او كار خود را از شاگردی در برنج فروشی يكی از تجار برنج شروع كرد و با سختی ها و تلاش فراوان توانست در اين حرفه مستقل شود و هم اكنون به عنوان يك تاجر موفق برنج فعاليت كند.

او كه در كارهای خير پيش قدم بوده و از خيرين كشورمان است، می گويد: لذتی كه در كار خير وجود دارد را نمی توان در يك جمله بازگو كرد، توفيق خدمت به ديگران را خدا به هر كس نمی دهد و من به عنوان عضو كوچك از اين خانواده ي بزرگ از آنچه در توانم باشد در بخش های مختلف كوتاهی نكرده ام و نمی كنم.

 

نكته ی جالب توجه اين است كه اين تاجر برای آنكه از مشابه سازی محصولاتش توسط ديگران جلوگيری نمايد، عكس خود را روی گونی های برنج با ابعاد بزرگ چاپ ميكند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала