قدرت فکر، شما را لاغر می کند

© Fotolia / Lsantilliقدرت فکر، شما را لاغر می کند
قدرت فکر، شما را لاغر می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اگر شما در طول رژیم خود به جنبه های مثبت لاغری فکر کنید، وزن کم می کنید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تحقیقات دانشمندان، شما "با قدرت فکر" خود می توانید لاغر شوید.
در یک تحقیق از داوطلبان خواسته شد به این موضوع فکر کنند که وقتی وزنشان کاهش می یابد، چه احساسی دارند و چگونه زندگی آنها پس از لاغری تغییر خواهد کرد. نتیجه این تحقیقات 4 کیلوگرم کاهش وزن با استفاده از تلقین مغزی بود.
مطالعه مشترک دانشمندان استرالیا و بریتانیا نشان داد که روند کاهش وزن بسیار به انگیزه و تجسم نتیجه نهایی بستگی دارد. به عبارت دیگر، کسانی که مایل به از دست دادن وزن هستند باید "قدرت فکر" خود در لاغری را فعالانه فعال کنند.

برای لاغر شدن، آدامس بجوید - اسپوتنیک ایران
برای لاغر شدن، آدامس بجوید

در این ازمایش، 140 داوطلب به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول با روانشناسی ه تجسم نتیجه نهایی لاغری فکر می کردند. از این افراد به طور کامل خواسته شده اند تصور کنند که چگونه می توانند وزن خود را کاهش دهند، چه احساسی دارند و با لاغری چگونه زندگی خود را تغییر می دهند.
گروه دوم در یک روش مبتنی بر مکالمات انگیزشی شروع به لاغر کردن نمودند، از آنها خواسته شد که به طور منظم در این خصوص فقط صحبت کنند.

نتایج این تحقیقات باورکردنی بود، فانتزی تنها فکر کردن به نتایج مثبت لاغری بسیار مفید بود. بر طبق این نتایج، گروهی که بر "قدرت فکر" تمرکزکرده بودند به طور متوسط 4.11 کیلوگرم وزن کردند و افراد گروه دوم که تنها در این خصوص به صحبت می پرداختند و فکر نمی کردند، تنها 0.74 کیلوگرم وزن کم کردند.
گفتنی است، پیش از این در خبرها آمده بود که رنگ های مصنوعی، چربی های ترانس و کربوهیدرات های تصفیه شده از مضرات اصلی شکلات ها هستند. اما انصراف کامل از این آب نبات های شیرین، شما را از شادی نیز محروم می کند. پزشکان گفتند که شکلات نه تنها به بدن آسیب نمی رسانند، بلکه شیرینی ها، مفید نیز هستند.
به نقل از اظهارات یکی از متخصصان غدد درون ریز و تغذیه، نمی توان گفت که همه شیرینی ها مضر هستند: "برای یک فرد چاق یا دیابتی، شکلات ها خیلی خوب نیست، اما این افراد می توانند از شیرینی طبیعی استفاده کنند. پس قطعا هر شیرینی با شکر یا فروکتوز ضرر ندارد".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала