جبرئیل سیسه، استاد بلاعزل مدل های عجیب مو و ریش +عکس

© Fotolia / Nielskliimجبرئیل سیسه، استاد بلاعزل مدل های عجیب مو و ریش +عکس
جبرئیل سیسه، استاد بلاعزل مدل های عجیب مو و ریش +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فوتبال سرشار از حاشیه ها است، یکی از حواشی فوتبال ظاهر فوتبالیست ها است.

به گزارش اسپوتنیک، امروزه گرایش فوتبالیست ها به آرایش و مدل مو بیشتر شده و در این بین برخی از بازیکنان موهای خود را به شکل های عجیب و غریب در می آورند. جبرئیل سیسه یکی از فوتبالیست هایی ست که عجیب ترین مدل موها را دارد. این مهاجم فرانسوی علاوه بر خالکوبی هایش همیشه به لطف مدل موهای عجیب خود در میدان به چشم می آید. این بازیکن بین المللی فوتبال متولد ١٩٨١ می باشد و کار خود را از مدرسه فوتبال شهر آرال فرانسه آغاز کرد.

او در تابستان ١٩٩٨ به تیم اوسر فرانسه ملحق شد و تا سال ٢٠٠٤ یکی از ستارگان این تیم بود. درخشش وی باعث شد تیم های اروپایی خواهان ملحق شدن او به تیم های خود باشند. او که ٩ گل ملی در کارنامه ی خود دارد و ٤١ بار پیراهن تیم ملی فرانسه را بر تن کرده، در سن ٣٥

سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

او در گفتگو با یاهو اسپورت گفت: عاشق فوتبال بودم و توپ تمام زندگی من بود. دوست داشتم به بازی کردن ادامه دهم اما امروز باید بگویم دوران بازی تمام شده است، با همان انگیزه وارد دنیای موسیقی و مد خواهم شد، می خواهم برند لباس هایم را گسترش دهم و به عنوان دی جی به فعالیتم ادامه دهم. از حمایت همه ممنونم، مرحله ی دیگری در زندگی ام در حال آغاز شدن است، یک شیر هرگز نمی میرد.

همچنین او در صفحه اجتماعی خود نوشت: از همه تشکر می‌کنم. زندگی جدید من شروع شده و از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنم و می‌خواهم با یکی از سایت‌های ورزشی همکاری داشته باشم.

صفحه وی در اینستاگرام با نام کاربری djibrilcisse1981 بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала