رونمایی از كانسپت های جدید بی ام دبلیو توسط طراح ایرانی +عکس

© AP Photo / Frank Augsteinرونمایی از كانسپت های جدید بی ام دبلیو توسط طراح ایرانی +عکس
رونمایی از كانسپت های جدید بی ام دبلیو توسط طراح ایرانی  +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استقبال گسترده کاربران از طرحی غول خودروسازی جهان با مدیریت طراح ایرانی.

به گزاری اسپوتنیک، مدتی پیش کمپانی خودروسازی BMW طرح مفهومی خود تحت عنوان 2018 Vision iNEXT را رونمایی کرد. پیشرفته ترین بی ام و ، این خودروی کانسپت یک مدل تولیدی برای سال 2021 را نشان می دهد و پوشیده نیست كه او بر تمام گرایش های فعلی صنعت تمركز دارد؛ جایی كه ماشین می تواند خود را كنترل و كل محیط را كنترل كند، این یك تقابل الكتریكی برای رانندگی مستقل خواهد بود، این خودرو یك گام بزرگ برای بی ام و است. بی ام و اعلام كرد iNext در كارخانه دینگولفینگ در شمال غربی مونیخ ساخته خواهد شد، جایی كه موارد آلومینیومی مورد نیاز برای Rolls-Royce phantom و Z8 وجود دارد. و این یك واقعیت است، تضمین خاصی كه خودرو با طراحی برجسته برای تولید آمادگی دارد..

 

گفتنی است مدیر طراحی این پروژه نادر فقیه‌زاده طراح پرافتخار ایرانی، یكی از ایرانیان موفقی كه در خارج از كشورمان زندگی میكند و ساكن مونیخ است. او فوق‌لیسانس خود را در رشته طراحی خودرو از دانشگاه فورتزهایم آلمان دریافت کرد. سپس او در سال ۱۹۹۶ اولین دوره ی اینترشیپ خود را در مرسدس بنز گذراند.

بعد از ۲ سال کمپانی بی ام و و پورشه از او دعوت به همکاری کردند ولی از آنجا که ایشان علاقه ی بیشتری به بی ام و داشتند دعوت به این همكاری را پذیرفت و پس از گذراندن دوره های اینترشیپ به دعوت کریس بنگل وارد دپارتمان طراحی پیشرفته بی ام و شد. و از همان‌جا همکاری خود را با شرکت‌های بزرگی همچون مرسدس بنز و ب‌ام‌و آغاز كرد. شروع همکاری او در پروژه طراحی بدنه خودرو در سال ١٩٩٩ بوده و در سال ۲۰۰۱ به گروه طراحان ب‌ام‌و پیوست.

یادآور می شویم که از مهم‌ترین پروژه‌های او در این کارخانه طراحی داخل ب ام و ب‌ام‌و سری ۷ و طراحی بدنه ی سری ۶ کوپه، سری ۶ کانورتبل و سری ۶ گرن کوپه است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала