آیا خواننده ایرانی به مقدسات بی احترامی کرده است +عکس،ویدئو

© Photo / netnews2017آیا خواننده ایرانی به مقدسات بی احترامی کرده است +عکس،ویدئو
آیا خواننده ایرانی به مقدسات بی احترامی کرده است +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماجرای پرحاشیه توهین تتلو.

گزارش اسپوتنیک، "امیر مقصودلو" خواننده پرحاشیه ایرانی در حاشیه پست آتش زدن ۷۲ کبوتر، مطلبی توهین آمیز در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد و با سرعت از روی صفحه‌ی خود پاک کرد.
او که پیشتر خود را مسلمان واقعی معرفی کرده بود، در پست خود رکیک ترین الفاظ را برای "امام حسین" و یارانش و همچنین مادر "امام حسین"، "حضرت فاطمه" و مسلمانان به کار برد و اعلام کرد که دیگر مسلمان نیست.

 پس از پاک کردن این پست، "تتلو" پستی با نام "امام حسین" گذاشت و در زیر آن اعلام کرده است که متولد ماه "محرم" است و اسمش "امیرحسین" است. به "امام حسین" اعتقاد دارد و نذری گیاهی برای او داشته است. او از همه خواسته است که برای او در این شب ها دعا کنند.

او معتقد است که برای او دوباره پاپوش درست کردند و با فتو شاپ متن او را که فقط انتقاد به سوزاندن کبوتران است تغییر دادند.

 

"تتلو" عکسی از نذری دادن برای عده ای سگ نیز منتشر کرده است و اعلام کرده که پستی که از امام حسین گذاشته است به دلیل تهدیدها نبوده بلکه اعتقاد قلبی خود را بیان کرده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که او بیماری دو قطبی است و حالات شیدایی دارد بنابراین دو شخصیت متفاوت را از خود بروز می دهد و حالت طبیعی ندارد. به گفته آنها او یک بیمار است و باید درمان شود. عده ای دیگر از کاربران معتقدند که نباید بیش از حد به این خواننده بها داد چرا که او دنبال همین است تا افکار را به سمت خود متوجه کند. به گفته آنها توهین او به هر چیز و هر کس مهم نیست چون اساسا خود او شخص مهمی نیست.
عده ای دیگر از کاربران که از طرفداران او هستند معتقدند که باز برای او پاپوش درست کردند تا او را خراب کنند و گرنه کسی که برای "امام حسین" ترانه ای خوانده است چطور ممکن است این توهین ها را انجام دهد.
در نهایت اینکه این خواننده توهینی انجام داده و یا پاپوش برای او درست شده است در هاله ای از ابهام است و اگر واقعا توهینی به مقدسات هر کسی انجام داده کار او محکوم است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала