پنتاگون سیستم ارتباطی مخفی خریداری می کند

CC BY-SA 2.0 / David B. Gleason / The Pentagonپنتاگون سیستم ارتباطی مخفی خریداری می کند
پنتاگون سیستم ارتباطی مخفی خریداری می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پنتاگون قراردی میلیونی برای خرید سیستم ارتباطی از طریق استخوان امضا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت کالیفورنیایی سانیتوس تکنولوژی یک قرارداد چند میلیون دلاری با وزارت دفاع ایالات متحده و سازمان اطلاعات مرکزی برای عرضه سیستم های "مولار میک" بست، مولار میک قابلیت ایجاد ارتباط مخفی هدایت صدا از طریق استخوان را دارد.

هدایت صدا از طریق استخوان باعث می شود که حتی در شلوغ ترین مکان ها هم مکالمه قابل شنیدن باشد در حالی که صداهای محیط را از هم دست نمی دهید. این دستگاه لرزشی صداها را از طریق استخوان جمجمه به گوش داخلی انتقال می دهد. با وجود متفاوت بودن استخوان بندی افراد، باز هم برای همه مناسب است.

این دستگاه دارای یک باتری قابل شارژ بی سیم و ضد آب است. همچنین یک بلندگو دارد و می تواند به تلفن و رادیو متصل شود. طیق گفته ی سانیتوس با استفاده از میکروفونی که روی دندان قرار خواهد گرفت

ارتباطات شما روشن تر و واضح تر می شود و درصد آگاهی و هوشیاری شما بالاتر می رود. این ابزار ارتباطی قابل دیدن نیست و پیش بینی شده میزان ارتباط در جنگ را به بالاترین حد ممکن می رساند. بودجه ای معادل با چندین میلیون دلار در ارتباط با این ابزار جدید در نظر گرفته شده است. این ابزار با نام مولار میک شناخته می شود. مولار میک برای اولین بار قرار است توسط نیروی هوایی آمریکا (یا شاخه های دیگر ارتش) مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته سانیتوس این فناوری می تواند توسط پرسنل امنیتی، کارگران صنعتی یا تمامی افراد عادی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала