استقبال نتانیاهو از برگزاری مسابقه یوروویژن در تل آویو

© AFP 2023 / MENAHEM KAHANAاستقبال نتانیاهو از برگزاری مسابقه یوروورژن
استقبال نتانیاهو از برگزاری مسابقه یوروورژن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نتانیاهو، یوروویژن 2019 در تل آویو را همانند کشور اسرائیل، تحسین می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اظهارات نخست وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو مسابقه بین المللی آهنگ "یوروویژن 2019" در تل آویو بسیار عالی برگزار خواهد شد.
نتانیاهو در این خصوص گفت: "ما با برگزاری مسابقات "یوروویژن" در اسرائیل استقبال می کنیم، این مسابقات در تل آویو بسیار عالی برگزار می شود. مسابقات موسیقی یوروورژن در شهر پر جنب و جوش تل آویو اسرائیل برگزار خواهد شد.

رقصمرغی نتانیاهو با برنده مسابقه یوروویژن + ویدئو - اسپوتنیک ایران
رقص"مرغی" نتانیاهو با برنده مسابقه یوروویژن + ویدئو

روز پنجشنبه، مسئولان برگزاری "یوروویژن" اعلام نمودند که در این مسابقه 64 کشور در تل آویو در تاریخ 14، 16 و 18 ماه مه برگزار خواهد شد.
مسابقه یوروورژن یک مسابقه بین المللی است که در آن کشورها آهنگ‌هایی را انتخاب می‌کند که به صورت زنده بر روی تلویزیون اجرا می‌شود و بعد رأی‌گیری انجام می‌شود و بهترین آهنگ مسابقه انتخاب می‌شود. این مسابقه جزو طولانی‌ترین مسابقات جهان شناخته شده‌است. از منابع مختلفی نقل قول شده‌است که در سال‌های اخیر یوروویژن نزدیک به صد تا پانصد میلیون بیننده دارد.

در مرحله نهایی مسابقات "یوروویژن-2017" یک رسوایی دیگر به وقوع پیوست. در طول اجرای خانم جمالا، برنده سال گذشته این مسابقات از کشور اکراین، ناگهان مردی ناشناس بر روی صحنه اجرا حاضر شد و شلوار خود را در حضور تماشاچیان درآورد. گویا او بدین ترتیب با عریان نمودن خود اعتراضش را اعلام نمود.

این مرد، خود را با پرچم استرالیا پوشانده بود. در نهایت گارد محافظ برگزاری این مراسم، فرد خاطی را بازداشت نمودند. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала