جنجال بر سر لیلای سریال پدر با پوشش های متفاوت +عکس،ویدئو

© Sputnikجنجال بر سر لیلای سریال پدر با پوشش های متفاوت +عکس،ویدئو
جنجال بر سر لیلای سریال پدر با پوشش های متفاوت +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قضاوت های کاربران نسبت به لیلای سریال "پدر"!

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش سریالی از تلویزیون "ایران" با نام "پدر" پخش شد که با استقبال بسیاری از مردم روبه‌رو شد و سکانس هایی از آن در شبکه های اجتماعی بسیار معروف گشت. یکی از ازیگران اصلی این سریال به نام "ریحانه پارسا"، پس از اتمام سریال و معروفیت زیاد، عکس‌هایی از خود در شبکه اجتماعی منتشر کرد که حاشیه‌های زیادی در پی داشت.

ریحانه ۱۹ ساله که گویا علاقه بسیاری به مدلینگ دارد، عکس هایی از خود منتشر کرد که با حجاب اندک و آرایش بسیار زیاد بوده است.
پس از انتشار این عکس ها، این زمزمه در فضای مجازی پیچید که شاید سازندگان این سریال برای فصل دوم از این بازیگر استفاده نکنند، چرا که کار در تلویزیون "ایران" قوانین خاص خود را دارد.

در همین رابطه، صفحه رسمی این سریال، مطلبی با عکسی از شخصیت "لیلای" سریال "پدر" نوشت که مردم عاشق نقش ها می شوند و نه نقش پردازان.

"ریحانه پارسا" نیر در صفحه خود اعلام کرد که شخصیت اصلی او هیچ شباهتی به "لیلای" قصه ندارد و گویا انتشار عکس ها دلیلی بر اثبات این مطلب بوده است.

پس از آن، در واکنش به این مسئله و حواشی ایجاد شده، "ریحانه پارسا" عکس های مدلینگ خود را کاملا پاک کرد و عکس هایی از سریال را دوباره از آرشیو صفحه خود برگرداند.

پس از آن نیز گویا با اون گرفتن حواشی، برای مدتی صفحه خود را از حالت فعال خارج کرده و اعلام کرده که صفحه خود را نبسته است.

"سعید سهیلی" کارگردان معروف ایرانی و پدر "سینا سهیلی"، یکی از نقش های اصلی این سریال در واکنش به اقدام "ریحانه پارسا" گفته است که هیچ کس حق قضاوت تو را ندارد و من هم این کار را بلد نیستم و نمی پسندم اما بیا و پشت سرت را فراموش نکن و روزهای خود را تلخ نگردان.

او پدرانه توصیه کرده است که هیچ کس به اندازه سازندگان اصلی این سریال او را دوست ندارند. او همچنین عنوان کرده است که به آینده و افق های روشن خیره شو.
"بهنوش بختیاری" بانوی بازیگر ایرانی نیز ضمن استقبال و خوشامدگویی به "ریحانه پارسا"، توصیه کرده است که دچار غرور و روابط متعدد غیرکاری نشود.

بسیاری از کاربران معتقدند که این دختر ۱۹ ساله، با معروفیت خود نتوانسته به خوبی کنار بیاید و به اصطلاح خود را کمی گم کرده است. عده ای دیگر از کاربران معتقدند که هر بازیگری می‌تواند در صنعت مدلینگ نیز فعالیت کند و این مسئله چیز عجیبی نیست و قضاوت های مردم نسبت به او بی علت است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала